خط ثروت در کف دست

معنی خط ثروت کف دست شما چیست؟+ تصاویر کامل

خط ثروت کف دست ، انواع مختلف خط ثروت کف دست
کف بینی چینی برای آنکه وضعیت مالی شما را در آینده بداند با نگاه به رنگ پوست ، لطافت و خط ثروت کف دست خواهد گفت که وضعیت مالی شما در آینده چطور خواهد بود.

معنی هر کدام از شکل های خط ثروت کف دست

گفتیم که هر یک از خطوط کف دست معنا و مفهومی دارد و در علمی کف بینی که میان چینی ها و مردم هند بسیار رایج استد این خطوط نشان دهنده ی آینده و اقبال فرد می باشد.خط ثروت کف دست

خط ثروت کف دست

در مطلب معنی هر کدام از خطوط کف دست چیست؟ یکی از بخش ها مربوط به خط ثروت می شود که در این بخش از نمناک به تصویر آن خواهیم پرداخت.

اگر شما هم مشتاقید بدانید که در آینده یک زندگی غنی از لحاظ مالی و یا احتمال برعکس خواهید داشت با توجه به تصاویر و توضیحات این بخش که ترجمه شده از یک وب سایت رسمی چینی است به راحتی می توانید کف دست خود را تفسیر کنید.

خط ثروت کف دست شما چه می گوید؟

خط ثروت خط کوچکی است که به صورت عمودی زیر انگشت کوچک دست دیده می شود.

اگر خط ثروت کف دست شما یک خط واضح و صاف و مستقیم باشد نشانه خوبیست معنی این خط نشان می دهد که شما فردی باهوش و موفق در سرمایه گذاری هستید و با این خصوصیات زندگی مالی موفقی خواهید داشت. 

خط ثروت کف دست

معنی خط ثروت کف دست در طالع بینی چینی

خط ثروت موج دار و ناصاف کف دست

خط ثروت کف دست

خط ثروت موج دار و ناصاف به معنای ناپایداری ثروت و شانس در زندگی شماست افرادی که خط ثروت کف دستشان همانند شکل خطی کج و شکسته است در زندگی مالی و شغلی خود مشکلات فراوانی خواهند داشت. اگر شما قصد ثروتمند شدن و افزایش دارایی خود را دارید پس نیاز به تلاش بیشتری خواهید داشت. 

خط ثروت ناهماهنگ کف دست

خط ثروت کف دست

خط ثروت کف دست شما چه چیزی را نشان می دهد؟

این نوع خط در کف دست شما نشانه بد شانسی در کسب مال و دارایی است ؛ شما سختی ها و مشکلات بسیاری در زمینهای شغل و کسب درآمد خواهید داشت.  بهتر است با فردی که به دلیل داشتن توانایی مدیریت مالی میتواند به عنوان یک مشاوره مالی شما را راهنمایی کنند در ارتباط باشید. 

نشانه هایی دیگر در کف بینی که می تواند ثروت و دارایی شما را در آینده نشان دهد:

خط خورشید یا همان خط صافی که زیر انگشتر مخصوص حلقه قرار دارد ، یکی دیگر از خطوطی است که چینی ها در این مورد به آن دقت می کنند. به تصاویر نگاه کنید و توضیحات مربوط را بخوانید تا معنی آنها را بهتر بدانید.

خط ثروت کف دست

اگر خط خورشید به خط کج که متمایل به سمت انگشت کوچک شما وصل شده باشد همانند تصویر شما فرق خوش شانس و موفقی خواهید بود و یکی از رازهای این خوش شانسی بهره گیری از کمک دیگران خواهد بود در حقیقت حمایت فردی در زندگی شما را به ثروت بالای خواهد رساند.

خط ثروت کف دست

اگر این خط کج کوچک به خط ثروت شما متصل باشد باید گفت ثروتی غیر منتظره به سراغ شما خواهد آمد ممکن است یک تغییر و یا شهرت وضعیت مالی شما را دگرگون سازد.

ارتباط ثروت به حرف m کف دست 

خط ثروت کف دست

هک شدن این حرف لاتین که از اتصال خط قلب ، خط سر و خط زندگی به هم به وجود می آید کف دست تعداد محدودی از افراد دیده می شود. اگر شما چنین شانه ای در کف دستتان داری باید گفت تا قبل از چهل سالگی به موفقیت و موقعیت خوبی خواهید رسید. 

رنگ کف دست:

بله درست است یکی دیگر از فاکتورهای کف بینی چینی برای پیش بینی وضعیت مالی و ثروت فرد در آینده دقت به رنگ پوست کف دست می باشد.

کف دست سفید نشانه ازدواج با فردی ثروتمند و کف دست زرد تیره رنگ عکس این پیش بینی ست.

افرادی که کف دستشان سفید با نقطه های قرمز رنگ است باید بدانند که برای کسب ثروت با مشکلات بسیاری روبرو خواهند بود.

دقت به خط سر برای تشخیص وضعیت مالی در آینده:

خط ثروت کف دست

اگر خط سر در کف دست شما یک شاخه کوچک جدا شده و متمایل به سمت انگشت کوچک تان داشته باشد نشان می دهند پس شما فردی با استعداد در کسب ثروت هستید و به راحتی می توانید خود را به دارایی برسانید.

کف بینی طلاق

قبل از خواندن کف دست باید دست درست را انتخاب کرد. تفکرات متفاوتی در این مورد وجود دارد. برخی بر این باورند که باید دست راست زنان و دست چپ مردان را خواند. اما یکی از دست‌ها، اصلی است و دیگری نه. دست چپ معمولا خصوصیات فیزیکی و مادی که با آن متولد شده‌اید را نشان می‌دهد و دست راست نشان می‌دهد که وقتی بزرگ شدید چه چیزهایی برای‌تان اتفاق می‌افتد. بنابراین در کف بینی، دست راست، دست اصلی است و دست چپ، دست مکمل. در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید تا نکات بسیار خواندنی و واقعی از کف بینی خط  ازدواج را بدانید.

کف بینی خط ازدواج

خطوط اصلی و فرعی در کف بینی

چگونه باید کف دست را خواند؟ کف بینی با خواندن خطوط کف دست شروع می‌شود. در کف بینی، سه خط اصلی وجود دارد که خط زندگی، خط سر ( خط عقل و خرد) و خط قلب (خط عشق) هستند.

علاوه بر این خطوط اصلی، خطوط فرعی نیز در کف بینی اهمیت دارند مانند خط ازدواج، خط سرنوشت، خط آفتاب، خط فرزندان، خط پول، خط سلامت، خط مسافرت، خط دستنبند، خط مریخ، خط سلیمان، حلقه زحل، حلقه ونوس، حلقه آپولو و حلقه عطارد.

مطلب مرتبط: آموزش کف بینی: ۱۳ نکته برای رمزگشایی و خواندن خطوط کف دست

در ادامه با کف بینی خط ازدواج آشنا می شویم

کف بینی خط ازدواج

۱. مکان و معنا خط ازدواج

خط ازدواج ( خط رابطه یا عاطفه نیز گفته می‌شود) موقعیت ازدواجی، رابطه عاشقانه، زمان ازدواج و طرز فکرتان درمورد عشق را نشان می‌دهد. این خط زیر انگشت کوچک و بالای خط عشق قراد دارد. تعداد خط ازدواج در افراد مختلف متفاوت است. برخی افراد فقط یک خط دارند و برخی چند خط. ممکن است برخی افراد خط ازدواج نداشته باشند. بلندترین خط معمولا اساس قضاوت است.

طول، شکل، چنگال‌ها، جزیره‌ها، زنجیره‌ها و اعداد خط، معنای مختلفی برای زندگی ازدواجی شما دارند. تحلیل زیر را دنبال کنید تا بفهمید خط ازدواج شما چه معنی دارد. اگر خط ازدواج خود را ایده‌آل ندیدید نگران نشوید. این خط با تجربه شما تغییر می‌کند. مهم نیست که چه نوع خطی دارید، چیزی که مهم است این است که یک ازدواج خوب باید با دقت مدیریت شود.

مطلب مرتبط: کف بینی خط سر: ۵ نکته برای رمزگشایی خط سر یا خرد از کف دست

۲. طول خط ازدواج

کف بینی خط ازدواج

بلند و راست

یک خط ازدواج بلند و راست، عشق عمیق و طولانی را نشان می‌دهد. نشان می‌دهد که شما مشتاق و آرام هستید و خانواده خوشبختی دارید. اگر فقط یک خط ازدواج عمیق و بلند دارید، که نزدیک خط آفتاب است یا به آن می‌رسد، نشان می‌دهد که شما نه تنها ازدواج خوبی خواهید داشت بلکه بعد از ازدواج به موفقیت شغلی خوبی خواهید رسید.

کوتاه

اگر خط ازدواج شما کوتاه است، نشانه بی‌علاقگی شما به جنس مخالف است. اگر سطحی است، تحمل دنبال کردن جنس مخالف را نداشته و به سختی عاشق می‌شوید. در اکثر موارد، اگر چنین خطی دارید، احتمالا دیر ازدواج می‌کنید.

۳ . شکل و انحنا خط ازدواج

کف بینی خط ازدواج

انحنا رو به پایین

اگر خط ازدواج شما در انتها رو به پایین باشد، نشانه خوبی نیست. نشان می‌دهد که شریک‌تان قبل از شما می‌میرد. اگر ناگهانی به سمت پایین انحنا داشته باشد، ممکن است شریک‌تان مرگ ناگهانی داشته باشد. یک موقعیت دیگر این است که این خط به سمت پایین انحنا داشته باشد و به خط عشق برسد. این بحران ازدواج و برخورد با شریک‌تان را نشان می‌دهد. بنابراین ممکن است جدایی یا طلاق پیش بیاید.

مطلب مرتبط: کف بینی خط زندگی: ۵ نکته برای رمزگشایی خط زندگی از کف دست

انحنا رو به بالا

اگر خط ازدواج در انتها به سمت بالا انحنا داشته باشد، نشان دهنده ثبات در عشق و زندگی ازدواجی آرام است. شما معمولا نگران نامزد خود نیستید و زندگی خوبی را برای شریک خود فراهم می‌کنید. همچنین می‌توانید با هم سازگار بوده و ازدواجی موفق داشته باشید. هر چه خط ازدواج شما بالاتر باشد، خوشبخت‌تر خواهید بود.

چنگالی

کف بینی خط ازدواج

– اگر خط در ابتدا به صورت چنگالی و به شکل “Y” باشد، علامت خوبی نیست و جدایی و طلاق را نشان می‌دهد. اگر چنگال بزرگ نباشد، موقعیت خیلی بد نیست و ممکن است فقط مدتی به هم بریزد. بنابراین، تا حدی، به معنای ارتباط بعد از جدایی است.

– اگر خط در انتها تقسیم شود، بحران ازدواج و جدایی را نشان می‌دهد. ممکن است تمام زندگی را با سردرگمی طی کنید. ممکن است به سوء هاضمه نیز دچار شوید. به علاوه، زندگی شغلی شما تا قبل از ۵۵ سالگی خیلی رضایت‌بخش نیست.

مطلب مرتبط: کف بینی خط عشق: ۷ نکته برای رمزگشایی خط عشق یا قلب از کف دست

کف بینی خط ازدواج : شکسته

خط ازدواج شکسته نشان می‌دهد که شما در عشق یا ازدواج به راحتی پس‌روی می‌کنید. مسئله اینجاست که بحث‌های زیادی با شریک خود داشته و کارتان به طلاق ختم می‌شود. هر چه قسمت شکسته طولانی‌تر باشد، موقعیت جدی‌تر است. اگر شکستگی کوتاه باشد، مشکل خاصی نیست. فرصت ارتباط دوباره دارید.

کف بینی خط ازدواج :جزیره

جزیره نشان دهنده ناسازگاری با شریک یا مشکلات خانوادگی است.

اگر جزیره در ابتدای خط باشد، نشان می‌دهد که در رابطه قبل از ازدواج خوب نیستید.

– جزیره در وسط نشان دهنده فراز و نشیب در عشق است.

– اگر جزیره در انتهای خط باشد، نشان دهنده مشکلات بعد از ازدواج است.

– جزیره‌های متعدد ارتباط عاشقانه و ازدواج بی‌علاقه را نشان می‌دهد.

۴ علامت X در خط ازدواج

علامت X در خط ازدواج  علامت مشکل در ازدواج و مسائل عشقی است. شما بحث، مخالفت، دعوا و جدایی را با شریک خود دارید. و ممکن است زمانی که ازدواج‌تان پر از بحث و دعواست، وارد مثلث عشقی شوید

کف بینی خط ازدواج : پنجره

علامت پنجره‌های مشبک نشان می‌دهد که شما بالا و پایین زیادی در زندگی زناشویی خود دارید. احتمالا تمایلات جنسی غیر طبیعی دارید. افراد مجردی که این علامت را دارند، پیدا کردن شریک خوب برای‌شان سخت است و افراد متاهل در سنین میانسالی از شریک‌شان جدا می‌شوند.

مطلب مرتبط: فال تاروت: نحوه گرفتن فال تاروت با ورق های بازی

۵. همپوشانی خطوط

اگر چندین خط نامنظم و با همپوشانی با طول‌های متفاوت دارید، نشان می‌دهد که شما رابطه عشقی یا ازدواج ایده‌آل ندارید. پیدا کردن یک عشق سخت است و احتمالا زندگی را بدون ازدواج بگذرانید. اگر ازدواج کرده‌اید، نشان می‌دهد که شریک‌تان با شخص سومی در رابطه است. در سال‌های بعد، احتمالا به پرفشاری خون یا دیابت مبتلا می‌شوید.

کف بینی خط ازدواج : خط کوتاه بالا یا پایین

اگر خطوط کوتاهی بالا یا پایین خط ازدواج باشند، نشان دهنده بحث‌های زیاد، رابطه عشقی سخت و شخصیت سرسخت شماست. شما به راحتی مریض می‌شوید.

کف بینی خط ازدواج : موج‌دار یا زنجیره‌ای

اگر خط ازدواج‌تان موج‌دار یا زنجیره‌ای باشد، شما با آدم‌های بد مواجه شده و به بحران عاطفی یا ازدواجی دچار می‌شوید. شما معمولا سرسخت، بی‌رحم و بدون دلتنگی هستید که باعث جدایی و حتی طلاق بعد از ازدواج می‌شود. دستیابی‌های بزرگ در طول زندگی برای‌تان سخت خواهد بود.

۶. معانی اعداد خطوط

بدون خط ازدواج

اگر خط ازدواج ندارید، به این معناست که شما میلی به عشق ندارید. شما میلی به جنس مخالف ندارید یا جذب آن‌ها نمی‌شوید. معمولا اهمیت زیادی به ازدواج نمی‌دهید و میل جنسی ندارید. در عوض، بیشتر دوست دارید روی سرگرمی‌ها و شغل تمرکز کنید. اگر سن‌تان از ۲۰ کمتر است، ممکن است خط ازدواج نداشته باشید. زمانی که بزرگ‌تر می‌شوید و افراد جنس مخالف بیشتری را می‌بینید.، خط ازدواج ظاهر می‌شود. اگر ازدواج کرده‌اید و خط ازدواج ندارید، به احتمال زیاد علاقه‌ای به شریک خود ندارید.

فقط یک خط ازدواج

اگر فقط یک خط ازدواج دارید که واضح است، شما می‌توانید عشق ایده‌آل خود را پیدا کرده و تا آخر با همسر خود زندگی خوبی داشته باشید. اگر خط بلند و بدون خطوط اضافی باشد، نشانه ازدواج خوب و طولانی است.

بیش از یک خط

به طور کلی، اکثر افراد بیشتر از یک خط ازدواج دارند. بر اساس تعداد خطوط ازدواج نمی‌توان دقیقا گفت یک فرد چند ازدواج خواهد داشت

دو خط ازدواج

برخی افراد معتقدند که دو خط ازدواج به معنای داشتن دو ازدواج است. درست نیست. اکثر افراد دو خط ازدواج دارند. تا زمانی که خطوط عمیق، واضح و با رنگ قرمز هستند، افراد می‌توانند ازدواج خوبی داشته باشند.

– اگر دو خط ازدواج موازی با طول یکسان دارید نشانه ازدواج بد است. معمولا افرادی که به مدت زیادی از شریک خود جدا شده و دوباره به هم برمی‌گردند، معمولا این خط ازدواج را دارند.

– اگر دو خط موازی با طول‌های متفاوت باشند، احتمالا در موقعیت‌ مثلث عشقی قرار می‌گیرید.

– اگر دو خط ( یکی کوتاه و دیگری بلند) ناموازی دارید، نشان دهنده طلاق یا جدایی است.

سه خط ازدواج

سه خط به معنای عواطف چندگانه و برداشت ضعیفی از پاکدامنی است. اگر سه خط ازدواج دارید، احتمالا درک ضعیفی از زندگی دارید. شما معمولا با استعداد، احساساتی و متمایل به جنس مخالف هستید. اگر از عقل و منطق خود استفاده نکنید، در زندگی عشقی خود به مشکل می‌خورید.

چهار خط

اگر چهار خط ازدواج بلند و باریک دارید، نشانه شخصیت عاطفی شماست. شما با زندگی بدون اتفاق راضی نمی‌شوید. بنابراین مستعد داشتن چندین رابطه عاشقانه هستید.

اگر بیش از شش خط ازدواج وجود داشته باشد و هیچ کدام را نتوان به عنوان خط اصلی در نظر گرفت، زندگی ازدواجی پیچیده است. اگر خطوط بلند باشند، نشان دهنده دوران سخت برای پیدا کردن شریک است. شما معمولا میل زیادی به عشق خود و فشار زیادی در زندگی دارید.

خط فرزند در کف دست

قبل از خواندن کف دست باید دست درست را انتخاب کرد. تفکرات متفاوتی در این مورد وجود دارد. برخی بر این باورند که باید دست راست زنان و دست چپ مردان را خواند. اما یکی از دست‌ها، اصلی است و دیگری نه. دست چپ معمولا خصوصیات فیزیکی و مادی که با آن متولد شده‌اید را نشان می‌دهد و دست راست نشان می‌دهد که وقتی بزرگ شدید چه چیزهایی برای‌تان اتفاق می‌افتد. بنابراین در کف بینی، دست راست، دست اصلی است و دست چپ، دست مکمل. در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید تا نکات بسیار خواندنی و واقعی از کف بینی خط فرزندان را بدانید.

کف بینی خط فرزندان

خطوط اصلی و فرعی در کف بینی

چگونه باید کف دست را خواند؟ کف بینی با خواندن خطوط کف دست شروع می‌شود. در کف بینی، سه خط اصلی وجود دارد که خط زندگی، خط سر ( خط عقل و خرد) و خط قلب (خط عشق) هستند.

علاوه بر این خطوط اصلی، خطوط فرعی نیز در کف بینی اهمیت دارند مانند خط ازدواج، خط سرنوشت، خط آفتاب، خط فرزندان، خط پول، خط سلامت، خط مسافرت، خط دستنبند، خط مریخ، خط سلیمان، حلقه زحل، حلقه ونوس، حلقه آپولو و حلقه عطارد.

مطلب مرتبط: آموزش کف بینی: ۱۳ نکته برای رمزگشایی و خواندن خطوط کف دست

در ادامه با کف بینی خط  فرزندان آشنا می شویم

کف بینی خط  فرزندان

کف بینی خط فرزندان: مکان و معنای خط فرزندان

خطوط فرزندان خطوط رو به بالایی در زیر انگشت کوچک و بالای خط ازدواج هستند. در کف بینی چینی این خطوط تعداد فرزندانی که ممکن است فرد داشته باشد و وضعیت کودکان را نشان می‌دهند. خطوط فرزندان باید از پایین به بالا خوانده شوند و تعداد خط‌ها تعداد فرزندانی که فرد ممکن است داشته باشد را نشان می‌دهد. خطوط عمیق نشانه تولد پسر و خطوط باریک و سطحی نشانه تولد دختر است. اگر خطوط خیلی کوتاه، سطحی و مقطع باشند، نشانه سقط یا از دست دادن فرزند به دلایل دیگر است.

۱. اگر مردی خطوط فرزندان را رد کف دست خود داشته باشد،  نشانه داشتن کودکان سالم است. اگر خطوط واضح نبوده و با دیگر خطوط دیگر آمیخته باشند نشانه ضعیف و بیمار بودن کودکان است

۲. اگر زنی خطوط فرزندان را در کف دست خود داشته باشد، تعداد و ظاهر کودکان را نشان می‌دهد.

– اگر خط فرزندان در انتها به صورت چنگالی درآمده باشد، نشانه دو قلو بودن است. احتمال داشتن بچه‌های دو قلو بالاست.

– خطوط فرزند عمیق و پهن نشانه پسر است.

– خطوط فرزند باریک و سطحی نشانه دختر است.

– جزیره‌های موجود در ابتدای خط فرزندان، نشانه ضعف و بیمار شدن کودکان در سنین پایین است.

– جزیره‌های موجود در انتهای خط فرزند، نشانه سخت بودن بزرگ کردن کودک است.

– خط فرزندان منحنی و پیچ‌دار نشانه مشکل جسمی کودکان و مریض بودن آن‌هاست.

کف بینی خط فرزندان

مطلب مرتبط: کف بینی خط زندگی: ۵ نکته برای رمزگشایی خط زندگی از کف دست

مطلب مرتبط: کف بینی خط خورشید: ۶ نکته برای رمزگشایی خط موفقیت از کف دست

چند فرزند خواهید داشت؟

با ترکیب این دانش کف بینی، تعداد دقیق فرزندانی که فرد خواهد داشت مشخص می‌شود:

۱. اگر برآمدگی زهره ( در پایه انگشت شست) کاملا رشد کرده و قطور باشد، نشانه عملکرد جنسی عالی مرد یا زن است و بنابراین نشان می‌دهد این فرد احتمالا فرزندان زیادی خواهد داشت. بر عکس، اگر این ناحیه صاف یا پایین باشد، نشانه فرزندان کمتر است.

۲. اگر انگشت کوچک به دلیل پایه پایین خود بسیار کوتاه باشد، نشانه فرزندان کمتر بوده و این زمانی درست‌تر است که انتهای خط عقل نیز شبیه چنگال باشد.

۳. اگر هر دو سمت خط ازدواج خطوطی داشته باشند یا ناحیه زحل ( پایین پایه انگشت کوچک) زنجیره‌ای باشد، نشانه این است که فرد فرزندی نخواهد داشت.

۴. اگر یک ستاره عشق در تلاقی خط عقل و خط سلامت وجود داشته باشد یا مرکز خط مچ مانند کمان انحنا داشته باشد، نشانه این است که زن  احتمالا فرزندی نخواهد داشت.

خط عمر در کف دست

قبل از خواندن کف دست باید دست درست را انتخاب کرد. تفکرات متفاوتی در این مورد وجود دارد. برخی بر این باورند که باید دست راست زنان و دست چپ مردان را خواند. اما یکی از دست‌ها، اصلی است و دیگری نه. دست چپ معمولا خصوصیات فیزیکی و مادی که با آن متولد شده‌اید را نشان می‌دهد و دست راست نشان می‌دهد که وقتی بزرگ شدید چه چیزهایی برای‌تان اتفاق می‌افتد. بنابراین در کف بینی، دست راست، دست اصلی است و دست چپ، دست مکمل. در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید تا نکات بسیار خواندنی و واقعی از کف بینی خط زندگی را بدانید.

کف بینی خط زندگی

خطوط اصلی و فرعی در کف بینی

چگونه باید کف دست را خواند؟ کف بینی با خواندن خطوط کف دست شروع می‌شود. در کف بینی، سه خط اصلی وجود دارد که خط زندگی، خط سر ( خط عقل و خرد) و خط قلب (خط عشق) هستند.

علاوه بر این خطوط اصلی، خطوط فرعی نیز در کف بینی اهمیت دارند مانند خط ازدواج، خط سرنوشت، خط آفتاب، خط فرزندان، خط پول، خط سلامت، خط مسافرت، خط دستنبند، خط مریخ، خط سلیمان، حلقه زحل، حلقه ونوس، حلقه آپولو و حلقه عطارد.

مطلب مرتبط: آموزش کف بینی: ۱۳ نکته برای رمزگشایی و خواندن خطوط کف دست

در ادامه با رازهایی از کف بینی خط زندگی آشنا می شویم

کف بینی خط زندگی: ۵ نکته برای رمزگشایی خط زندگی از کف دست

۱. محل و معنای خط زندگی

اکثر افراد ممکن است فکر کنند خط زندگی برای نشان دادن طول عمر فرد است. این یک درک جزیی است. در واقع، این خط توانایی جسمی و انرژی زندگی فرد را نشان می‌دهد. همچنین اگر شخصی در طول زندگی دچار تصادف یا بیماری جدی شود نیز این مسئله توسط خط زندگی نشان داده می‌شود.

بدون خط زندگی: اگر دیگر خطوط کف دست‌تان مشخص هستند و خط زندگی وجود ندارد، نشانه خوبی نیست. این نشان‌دهنده سلامتی ضعیف و طول عمر کوتاه است. شما به راحتی مریض می‌شوید یا در طول زندگی، تصادف خواهید داشت.

کف بینی خط زندگی می گوید که خط زندگی بلند، عمیق، ظریف و مشخص، نشان دهنده مقاوم بودن شما در برابر بیماری است. بر عکس، خط زندگی کوتاه نشان دهنده آسیب‌پذیر شدن شما در برابر بیماری است.

کف بینی خط زندگی: ۵ نکته برای رمزگشایی خط زندگی از کف دست

خط زندگی قطور و واضح نشان می‌دهد که شما مناسب کار جسمی سخت و ورزش هستید. اما یک خط سطحی و مبهم، توانایی ذهنی خوب شما را نشان می‌دهد.

خط زندگی نیم‌دایره باز در اطراف پایه انگشت شست نشان می‌دهد که شما پر از قدرت و انرژی هستید. بر عکس، اگر خط زندگی به حالت چنگک بوده و نزدیک انگشت شست باشد، نشان می‌دهد که انرژی شما محدود بوده و خیلی زود مریض می‌شوید.

دوتایی: اگر خط دومی نیز به موازات خط زندگی شما وجود دارد، نشان می‌دهد که توانایی بالایی دارید. به ویژه، مقاومت بالایی در مقابل بیماری و بهبودی پس از بیماری دارید.

مطلب مرتبط: فال تاروت: نحوه گرفتن فال تاروت با ورق های بازی

۲. سن در خط زندگی

کف بینی خط زندگی: ۵ نکته برای رمزگشایی خط زندگی از کف دست

۱. خط زندگی را به دو قسمت مسای تقسیم کنید، قسمت وسط نشان‌دهنده سن ۴۰ است. سپس آن را به قسمت وسط انگشت‌ حلقه و  انگشت وسط وصل کنید.

۲. از قسمت وسط انگشت اشاره و انگشت وسط، خطی به موازات خط اول بکشید. قسمت تلاقی آن نشان دهنده سن ۲۰ است.

۳. در وسط انگشت کوچک و انگشت وسط، خطی به موازات خط زندگی بکشید. قسمت تقاطع خطوط، سن ۶۰ را نشان می‌دهد.

۴. انتهای خط نشان دهنده سن ۸۰ است.

توجه کنید که اعداد خط زندگی، سن دقیق را نشان نمی‌دهند. این اعداد، تقریبی هستند.

مطلب مرتبط:انواع فال: ۱۰ نوع فال و روش مختلف طالع بینی و فالگیری

۳. وضعیت سلامتی

کف بینی خط زندگی : زنجیره‌ای، جزیره

کف بینی خط زندگی: ۵ نکته برای رمزگشایی خط زندگی از کف دست

زنجیره‌ای: خط زندگی زنجیره‌ای نشان می‌دهد که شما با وضعیت سلامتی ضعیف متولد شده‌اید. به مشکلات سلامتی، به ویژه ضعف دستگاه گوارش دچار خواهید شد.

کف بینی خط زندگی: ۵ نکته برای رمزگشایی خط زندگی از کف دست

جزیره: اگر جزیره‌ای روی خط زندگی شما باشد، نشان دهنده بیماری، تصادف یا بستری شدن در بیمارستان در یک زمان خاص است. اندازه جزیره نشان دهنده شدت و طول بیماری است.

کف بینی خط زندگی: شکسته

کف بینی خط زندگی: ۵ نکته برای رمزگشایی خط زندگی از کف دست

خط زندگی شکسته یک تصادف، خطر، فاجعه یا بیماری غیر منتظره در زندگی را نشان می‌دهد. هر چه این فاصله بیشتر باشد، طول بیماری بیشتر است.

– اگر قسمت‌های شکسته با هم هم‌پوشانی داشته باشند، شما بهبود می‌یابید اگرچه به بیماری جدی دچار می‌شوید. طول هم‌پوشانی، زمان بهبودی را نشان می‌دهد.

– اگر خط کوتاهی به موازات خط زندگی شکسته وجود داشته باشد – چه بالای خط زندگی چه پایین آن – یا یک مربع هر دو را به هم وصل کند، شما معمولا می‌توانید خطر را به امنیت تبدیل کرده و از بیماری شدید، بهبود یابید.

مطلب مرتبط: ۴ نوع طالع بینی بر اساس صور فلکی

۴. وضعیت شهرت و افتخار

شاخه‌ها، چنگال‌ها و آویزها

– اگر شاخه‌ای رو به بالا در بالای خط زندگی باشد، نشان می‌دهد که شما کوشا، خوشبین، مثبت و تشنه دانش هستید. می‌توانید در زندگی به شهرت و افتخار برسید.

– اگر شاخه‌های رو به بالای متعددی وجود داشته باشد، نشان می‌دهد که شما بلندپرواز بوده و ایده‌آل‌های بزرگ دارید. اما تعداد خیلی زیاد این شاخه‌ها نشان می‌دهد که شما رویاپردازید و به جایی نمی‌رسید زیرا در دنیای واقعی زندگی نمی‌کنید.

– اگر در انتهای خط زندگی، شاخه‌های رو به پایین متعددی باشد، نشان می‌دهد که وضعیت جسمی شما رو به ضعیف شدن است. همچنین ممکن است احساس خستگی و تنهایی داشته باشید.

– اگر خطوط موربی از انتهای خط زندگی عبور کنند به این معناست که در سال‌های بعد به بیماری مبتلا می‌شوید.

– یک شاخه واضح رو به پایین که از وسط خط زندگی می‌گذرد به این معناست که شما به راحتی از خانواده خود جدا می‌شوید و تنها زندگی می‌کنید.

– اگر خط زندگی به یک چنگال ختم شود به این معناست که شما در سال‌های وسط و آخر، بسیار مشغول و ناآرام خواهید بود. اگر بخواهید که پیشرفت‌هایی در شغل خود ایجاد کنید، می‌توانید به این پیشرفت‌ها برسید.

کف بینی خط زندگی: ۵ نکته برای رمزگشایی خط زندگی از کف دست

آویزها: آویزها در ابتدای خط زندگی نشان دهنده تنهایی در سن بالا هستند زیرا هیچ کودکی در اطراف‌تان نیست.

مطلب مرتبط: ۲۰ نوع فال و فال گیری که مردم به آن ها اعتقاد دارند

۵. اتفاقات زندگی

صلیب یا خطوط کوتاهی که خط زندگی را قطع می‌کنند

صلیب‌های موجود روی خط زندگی یا خطوط کوتاه و واضحی که خط زندگی را قطع می‌کنند نشان دهنده خطرات، بیماری یا اتفاقات ناگوار ناگهانی در طول زندگی هستند. هر چه خطوط واضح‌تر باشند، موقعیت بدتر است.

چندین خط کوتاه که خط زندگی را قطع می‌کنند

اگر خطوط زیادی از روی خط زندگی بگذرند، نشان می‌دهد که نگرانی زیاد و سلامتی ضعیف دارید یا در طول زندگی با مشکلات عدیده مواجه می‌شوید.

ستاره:

ستاره از سه خط کوچک تشکیل می‌شود، اگر روی خط زندگی ظاهر شود نشان دهنده بیماری است. اگر ستاره روی خط زندگی شکسته قرار گرفته باشد، باید به صورت ناگهانی از بیماری جدی دوری کنید.

کف بینی زمان ازدواج

آموزش کف بینی: خط ازدواج و خط عشق | تصویری و گام به گام

آموزش کف بینی: خط ازدواج و خط عشق | تصویری و گام به گام 

دراین قسمت آموزش کف بینی: خط ازدواج و خط عشق را جمع آوری کرده ایم. کف بینی یکی از قدیمی‌ترین شیوه ها برای پی بردن بـه آینده و برخی اتفاق های زندگی و همچنین ویژگی های شخصیتی و روحی اسـت، ملاک اصلی دست راست شماست و نباید از دست چپ استفاده کنید حتی اگر خط هایش بهتر از دست راست باشد! در ادامه بیشتر صحبت می‌کنیم. با پارس ناز همراه باشید.

 

خطوط اصلی و فرعی در کف بینی

چگونه باید کف دست را خواند؟ کف بینی با خواندن خطوط کف دست شروع میشود. در کف بینی، سه خط اصلی وجوددارد کـه خط زندگی، خط سر « خط عقل و خرد» و خط قلب «خط عشق» هستند.

آموزش کف بینی: خط ازدواج و خط عشق | تصویری و گام به گام

علاوه بر این خطوط اصلی، خطوط فرعی نیز در کف بینی اهمیت دارند مانند خط ازدواج، خط سرنوشت، خط آفتاب، خط فرزندان، خط پول، خط سلامت، خط مسافرت، خط دستنبند، خط مریخ، خط سلیمان، حلقه زحل، حلقه ونوس، حلقه آپولو و حلقه عطارد.

 


 

مکان و معنای خط عشق

خط قلب « کـه خط عشق هم گفته میشود» یکی از سه خط اصلی در کف بینی اسـت. این خط دقیقا بالای خط سر قرار داشته ودر لبه کف دست زیر انگشت کوچک اسـت و از کف دست می‌گذرد و بـه پایین انگشت وسط یا انگشت سبابه یا جاییکه بـه هم متصل میشوند می رسد.

 

خط عشق، طرز فکر فرد را نسبت بـه عشق و کیفیت عشق نشان می دهد. چـه احساس عمیقی داشته باشید چـه نه، احساس شـما پیچیده باشد یا ساده، اینکه ازدواج خوبی دارید و اینکه میتوانید روابط شخصی خوبی داشته باشید یا نه، دراین خط مشخص می شود.

 

خط قلب خوب چیست

بطور کلی اگر خط عشق شـما عمیق، واضح، منحنی، نشکسته، ترکیب نشده بوده و بـه انگشت سبابه یا بین انگشت سبابه و انگشت وسط باشد زندگی عشقی و عاطفی خوبی دارید. اگر دو یا سه چنگال در انتهای آن باشد، خیلی بهتر اسـت. نشان می دهد کـه شـما فردی مسئول، خوش قلب، دوستانه و محبوب در بین دوستان هستید.

 


 

طول خط عشق چگونه اسـت

اگر خط عشق شـما کوتاه باشد « فقط بـه انگشت وسط برسد» یا اصلا وجود نداشته باشد، نشان می دهد کـه شـما خودخواه، بی‌رحم و کوته فکر هستید و بدون فکر کردن بـه عواقب عمل می کنید. بنابر این بـه اسانی توسط مردم طرد شده و تنها می شوید. زندگی عشقی شـما نیز بدون مشکل نخواهد بود.

 

خیلی بلند

اگر خط عشق شـما خیلی بلند باشد و بـه لبه کف دست از هردو طرف برسد، نشان می دهد کـه شـما درستکارید و بیشتر می‌شکنید تا اینکه خم شوید. در کار، سختی‌های زیادی را متحمل می شوید اما موفق می شوید. اگر خط شغل شـما واضح و بدون شکستگی باشد، شـما اهل تفکر و تعمق هستید.

آموزش کف بینی: خط ازدواج و خط عشق | تصویری و گام به گام

از نظر عشق، مرد طبق معمول احساساتی و سخت‌گیر اسـت. زن نیز بـه عشق خود وفادار اسـت. بـه هرحال، در زندگی خود با فراز و نشیب زیادی مواجه میشوید. زمانی کـه از شریک عاطفی خود جدا میشوید یا در ازدواج شکست میخورید، آسیب جدی میبینید.

 

پایان یافتن در برآمدگی ژوپیتر

اگر خط عشق شـما بـه برآمدگی ژوپیتر برسد کـه پایین انگشت سبابه قرار دارد، نشانه عشق زیاد، رویاهای بزرگ و انتظارات بالاست.

 

پایان یافتن در برآمدگی ژوپیتر و زحل

اگر خط عشق شـما بـه پایین کـه برآمدگی ژوپیتر « زیر انگشت سبابه» بـه برآمدگی زحل « زیر انگشت وسط» می رسد، کشیده شود نشان دهنده عشق خالص و واقعی اسـت.

 


 

شکل و منحنی های خط عشق:

منحنی: اگر خط عشق شـما بـه سمت بالا انحنا داشته باشد نشان می دهد کـه شـما مهارت کلامی بالایی دارید. زمانی کـه فرد مورد علاقه خودرا میبینید، در خلق فضای عاشقانه و صحبت از عشق خود برای او عالی هستید.

آموزش کف بینی: خط ازدواج و خط عشق | تصویری و گام به گام

اگر این خط بـه سوی پایین انحنا دارد، نشان دهنده شخصیت منفی و ضعیف اسـت. طبق معمول حس بدی بـه دیگران می دهید زیرا احساسات عاشقانه خودرا ابراز نمیکنید. بنابر این رابطه عاشقانه یا ازدواج‌تان بالا و پایین‌های زیادی دارد.

 

راست

خط عشق راست نشان میدهد کـه شـما فردی با ثبات، محتاط، آرام، مهربان و خوش برخورد هستید. در روابطه عاشقانه خجالتی هستید و نقشی غیر فعال در رابطه دارید. اگر این خط واضح بوده، طول آن متوسط باشد و شکستگی نداشته باشد، میتوانید خانواده‌ای با ثبات و هماهنگ داشته باشید.

 


 

سن بر خط عشق

از مرکز پایه هر انگشت « بـه غیر از انگشت شست»، خطی عمودی بـه سمت خط عشق بکشید و سن را در نقاط تلاقی خطوط بـه دست آورید. نقطه تلاقی خط سرنوشت و خط عشق، سن ۵۵ را نشان میدهد.

آموزش کف بینی: خط ازدواج و خط عشق | تصویری و گام به گام

این را بدانید کـه سن روی خط عشق، سن دقیق را نشان نمیدهد. این اعداد، تقریبی هستند. اگر علامت خاصی در اطراف سن وجود داشته باشد، احساس شـما را در آن دوره نشان میدهد.

 


 

شاخه‌ ها و چنگال‌ ها

اگر خط عشق شـما در انتها تقسیم شده و بـه سمت پایین انحنا داشته باشد، نشان دهنده تمایل شـما برای فدا کردن همه ی چیز برای عشق اسـت. سه شاخه موجود در انتهای خط، همدلی تمام و کمال را نشان میدهد اما در زندگی عشقی خود طبق معمول فرد سختی هستید. اگر شاخه‌های زیادی در انتها وجود داشته باشد، نشان می دهد شـما در عشق ثابت قدم هستید و میتوانید بـه عشق واقعی برسید.

آموزش کف بینی: خط ازدواج و خط عشق | تصویری و گام به گام

شاخه‌های زیاد رو بـه بالا علائم خوبی از زندگی عشقی هستند. برعکس، اگر شاخه‌های زیادی رو بـه پایین باشند، ازدواج شـما بـه اسانی بـه جدایی می‌انجامد. دو یا سه شاخه رو بـه بالا نزدیک بـه ابتدای خط نشان دهنده عشق زیاد و جذابیت برای جنس مخالف اسـت. اگر ابتدای خط عشق، بـه صورت دو شاخه باشد نشان دهنده بحث‌هایی درمورد ازدواج اسـت.

 


 

خط عشق : جزیره

جزیره‌های روی خط نشان دهنده پریشانی‌ها و تغییرات عاطفی هستند. در طول زندگی شـما، افراد زیادی هستند کـه جلوی شـما را می گیرند.

آموزش کف بینی: خط ازدواج و خط عشق | تصویری و گام به گام

علاوه بر شخصیت لجباز شـما، رسیدن بـه دستیابی‌ها برای شـما سخت بوده و زندگی عشقی‌تان بـه اسانی خراب می شود. اگر جزیره در زیر انگشت حلقه باشد، نشان دهنده مشکلات مربوط بـه بینایی از جمله نزدیک‌بینی و ضعف بینایی اسـت.

 


 

خط عشق: شکسته

خط عشق شکسته نشان دهنده پس‌روی در زندگی عاطفی اسـت. اگر خط، شکاف بزرگی داشته باشد، سختی زیاد در رابطه و عدم ثبات و جدایی در ازدواج را نشان می دهد. اگر خط عشق در زیر انگشت کوچک شکسته باشد، استرس زیاد و پول و زندگی مالی را نشان می دهد. بدلیل این تفکرات، شـما در زندگی بـه سختی عشق واقعی خواهید داشت. همچنین، رابطه یا ازدواج شـما خراب می شود.

آموزش کف بینی: خط ازدواج و خط عشق | تصویری و گام به گام

اگر خط در قسمتی کـه انگشت حلقه و انگشت کوچک بـه هم میرسند بشکند و انتهای آن بـه قسمتی کـه انگشت سبابه و انگشت وسط بـه هم می رسند برسد، برای زنان نشان دهنده شکست در ازدواج اسـت. بـه هرحال، بعد از ازدواج میتوانید عشق واقعی خودرا پیدا کرده و ازدواج موفق دیگری داشته باشید. همچنین نشان میدهد کـه شـما با ولخرجی پول خرج کرده و پس انداز نمیکنید.

آموزش کف بینی: خط ازدواج و خط عشق | تصویری و گام به گام

خطی کـه در زیر انگشت وسط می‌شکند و دو قسمت دریک راستای مستقیم نیستند، نشان دهنده ازدواج ناموفق اسـت. روابط شـما بدلیل سرسری گرفتن مسائل از جانب شـما بـه مشکل برمی‌خورد. اگر دو قسمت جدا شده دریک خط باشند، بدلیل گردش خون نامناسب بـه اسانی بیمار می شوید. اگر دست شـما چاق اسـت، بهای بیشتری بخاطر گردش خون خود می‌ پردازید.

 

اگر خط بـه صورت متناوب باشد، نشان می دهد کـه شـما تا حدی دمدمی مزاج، عصبی و بی‌فکر هستید. زندگی عشقی موفقی نخواهید داشت. ممکن اسـت برخی افراد ببینند کـه هیچ خط عشقی روی کف دست‌شان نیست. این حالت بـه هم‌پوشانی کامل خط عشق و سر تعلق دارد. اگر خط شـما این‌گونه اسـت، شخصیت سرسختی را نشان میدهد. طبق معمول نشانه خوبی برای مردان و نشانه بدی برای زنان اسـت.

آموزش کف بینی: خط ازدواج و خط عشق | تصویری و گام به گام

اکثر مردانی کـه چنین خصوصیتی دارند می توانند با تلاش در شغل خود موفق شوند. اما زنان، اطرافیان خودرا رنجانده و تاثیر بدی بر همسر خود میگذارند. یک موقعیت دیگر این اسـت کـه خط عشق و خط سر دو نقطه بعد از تلاقی دارند. بـه این، کف دست شکسته دروغین میگویند. اگر خطوط این‌چنینی دارید، رابطه شـما بالا و پایین زیادی دارد. در دوران میان‌سالی، ازدواج‌تان بـه اسانی خراب میشود.

 


 

خط عشق: زنجیره‌ ای

آموزش کف بینی: خط ازدواج و خط عشق | تصویری و گام به گام

اگر خط عشق شـما بـه شکل یک زنجیره آهنی اسـت، نشان می دهد کـه شـما فردی احساساتی هستید. زمانی کـه زنجیره‌های زیادی وجود داشته باشد، گرفتاری‌های عاطفی زیادی دارید. بـه ویژه در سنین میان‌سالی، ازدواج تان با بحران مواجه می شود.

 


 

خط عشق: مثلث و مربع

مثلث روی خط عشق، یک نشانه بدیمن اسـت. این مسئله، بیماری، جراحت، تصادف و ورود نفر سوم بـه رابطه را نشان می دهد. اگر این مثلث در بالای خط باشد، نشان می دهد کـه شـما فردی بی‌وفا بوده و بعنوان نفر سوم وارد رابطه ازدواجی افراد میشوید. همچنین، بیماری‌های قلبی را نشان می دهد.

آموزش کف بینی: خط ازدواج و خط عشق | تصویری و گام به گام

اگر در زیر خط باشد، جراحت‌های قلبی یا جراحت‌های تصادفی در زمان بیرون رفتن با عشق خودرا نشان می دهد. مربع روی خط، افسردگی عاطفی و درد را نشان می دهد. گاهی وقت‌ها، ممکن اسـت بطور هم زمان بـه فکر خودکشی باشید و از مرگ نیز بترسید.

 


 

خط عشق: دوتایی

آموزش کف بینی: خط ازدواج و خط عشق | تصویری و گام به گام

اگر خط عشق دوتایی داشته باشید نشان میدهد کـه شـما در بیان عشق خوب و خلاق هستید. همچنین نشان میدهد کـه می توانید دریک زمان، دو رابطه داشته باشید. طبق معمول با استعداد، زیبا یا خوشتیپ هستید و جنس مخالف را جذب میکنید.

 


 

خط عشق: خطوط پر مانند

آموزش کف بینی: خط ازدواج و خط عشق | تصویری و گام به گام

اگر خطوط پرمانندی در ابتدای خط عشق شـما وجود داشته باشد – بالا و پایین خط – نشان دهنده اشتیاق زیاد شماست. اگر این خطوط فقط در بالای خط عشق باشند، نشان می دهد کـه شـما خوش اخلاق، پاسخگو ودر زمان نیاز در معرض هستید.

 


 

خطوط کوتاهی که خط عشق را قطع می‌کنند

اگر ببینید کـه خطوط کوتاه زیادی خط عشق را قطع می کنند، نشانه خوبی نیست. این، درد، ناراحتی و شکست در زندگی عشقی را نشان میدهد.

آموزش کف بینی: خط ازدواج و خط عشق | تصویری و گام به گام

شغل شـما بدلیل دخالت برخی افراد پیشرفت نمیکند. بـه ویژه پس از میانسالی، زندگی سختی خواهید داشت. بـه علاوه، در سنین پیری بـه پرفشاری خون یا دیابت مبتلا می شوید.

 


 

صلیب

آموزش کف بینی: خط ازدواج و خط عشق | تصویری و گام به گام

اگر صلیبی روی خط عشق وجود داشته باشد، نشان می دهد کـه کار، درس و زندگی شـما بـه عشق‌تان وابسته هستند. شریک عاطفی شـما برای شـما می‌میرد.

 


 

در ادامه آموزش کف بینی کف بینی خط ازدواج

خط ازدواج « خط رابطه یا عاطفه نیز گفته میشود» موقعیت ازدواجی رابطه عاشقانه، زمان ازدواج و طرز فکرتان درمورد عشق را نشان می دهد. این خط زیر انگشت کوچک و بالای خط عشق قراد دارد. تعداد خط ازدواج در افراد مختلف متفاوت اسـت. برخی افراد فقط یک خط دارند وبرخی چند خط. ممکن اسـت برخی افراد خط ازدواج نداشته باشند. بلندترین خط طبق معمول اساس قضاوت اسـت.

آموزش کف بینی: خط ازدواج و خط عشق | تصویری و گام به گام

طول، شکل، چنگال‌ها، جزیره‌ ها، زنجیره‌ ها و اعداد خط، معنای مختلفی برای زندگی ازدواجی شـما دارند. تحلیل زیر را دنبال نمایید تا بفهمید خط ازدواج شـما چـه معنی دارد. اگر خط ازدواج خودرا ایده‌ آل ندیدید نگران نشوید. این خط با تجربه شـما تغییر میکند. مهم نیست کـه چـه نوع خطی دارید، چیزی کـه مهم اسـت این اسـت کـه یک ازدواج خوب باید بادقت مدیریت شود.

 


 

طول خط ازدواج

بلند و راست: یک خط ازدواج بلند و راست، عشق عمیق و طولانی را نشان می دهد. نشان می دهد کـه شـما مشتاق و آرام هستید و خانواده خوشبختی دارید.

آموزش کف بینی: خط ازدواج و خط عشق | تصویری و گام به گام

اگر فقط یک خط ازدواج عمیق و بلند دارید، کـه نزدیک خط آفتاب اسـت یا بـه آن می رسد، نشان می دهد کـه شـما نه تنها ازدواج خوبی خواهید داشت بلکه بعد از ازدواج بـه موفقیت شغلی خوبی خواهید رسید.

 

کوتاه

اگر خط ازدواج شـما کوتاه اسـت، نشانه بی‌علاقگی شـما بـه جنس مخالف اسـت. اگر سطحی اسـت، تحمل دنبال کردن جنس مخالف را نداشته و بـه سختی عاشق میشوید. در اکثر موارد، اگر چنین خطی دارید، احتمالا دیر ازدواج میکنید.

 


 

شکل و انحنا خط ازدواج

انحنا رو بـه پایین: اگر خط ازدواج شـما در انتها رو بـه پایین باشد، نشانه خوبی نیست. نشان می دهد کـه شریک‌تان قبل از شـما می‌میرد. اگر ناگهانی بـه سمت پایین انحنا داشته باشد، ممکن اسـت شریک‌ تان مرگ ناگهانی داشته باشد.

آموزش کف بینی: خط ازدواج و خط عشق | تصویری و گام به گام

یک موقعیت دیگر این اسـت کـه این خط بـه سمت پایین انحنا داشته باشد و بـه خط عشق برسد. این بحران ازدواج و برخورد با شریک‌تان را نشان می دهد. بنابر این ممکن اسـت جدایی یا طلاق پیش بیاید.

 

انحنا رو بـه بالا

اگر خط ازدواج در انتها بـه سمت بالا انحنا داشته باشد، نشان دهنده ثبات در عشق و زندگی ازدواجی آرام اسـت. شـما طبق معمول نگران نامزد خود نیستید و زندگی خوبی را برای شریک خود فراهم میکنید. همچنین می توانید باهم سازگار بوده و ازدواجی موفق داشته باشید. هر چـه خط ازدواج شـما بالاتر باشد، خوشبخت‌تر خواهید بود.

 


 

چنگالی

اگر خط در ابتدا بـه صورت چنگالی و بـه شکل “Y” باشد، علامت خوبی نیست و جدایی و طلاق را نشان میدهد. اگر چنگال بزرگ نباشد، موقعیت خیلی بد نیست و ممکن اسـت فقط مدتی بـه هم بریزد. بنابر این، تا حدی، بـه معنای ارتباط بعد از جدایی اسـت.

آموزش کف بینی: خط ازدواج و خط عشق | تصویری و گام به گام

اگر خط در انتها تقسیم شود، بحران ازدواج و جدایی را نشان میدهد. ممکن اسـت تمام زندگی رابا سردرگمی طی کنید. ممکن اسـت بـه سو هاضمه نیز دچار شوید. بـه علاوه، زندگی شغلی شـما تا قبل از ۵۵ سالگی خیلی رضایت‌بخش نیست.

 


 

خط ازدواج : شکسته

خط ازدواج شکسته نشان می دهد کـه شـما در عشق یا ازدواج بـه اسانی پس‌ روی میکنید. مسئله اینجاست کـه بحث‌های زیادی با شریک خود داشته و کارتان بـه طلاق ختم میشود. هر چـه قسمت شکسته طولانی‌تر باشد، موقعیت جدی تر اسـت. اگر شکستگی کوتاه باشد، مشکل خاصی نیست. فرصت ارتباط دوباره دارید.

 


 

خط ازدواج : جزیره

جزیره نشان دهنده ناسازگاری با شریک یا مشکلات خانوادگی اسـت. اگر جزیره در ابتدای خط باشد، نشان میدهد کـه در رابطه قبل از ازدواج خوب نیستید.

آموزش کف بینی: خط ازدواج و خط عشق | تصویری و گام به گام

جزیره در وسط نشان دهنده فراز و نشیب در عشق اسـت. اگر جزیره در انتهای خط باشد، نشان دهنده مشکلات بعد از ازدواج اسـت. جزیره‌های متعدد ارتباط عاشقانه و ازدواج بی‌علاقه را نشان می دهد.

 


 

علامت X در خط ازدواج

علامت X در خط ازدواج علامت مشکل در ازدواج و مسائل عشقی اسـت. شـما بحث، مخالفت، دعوا و جدایی رابا شریک خود دارید. و ممکن اسـت زمانی کـه ازدواج‌تان پر از بحث و دعواست، وارد مثلث عشقی شوید

 


 

خط ازدواج : پنجره

علامت پنجره‌های مشبک نشان میدهد کـه شـما بالا و پایین زیادی در زندگی زناشویی خود دارید. احتمالا تمایلات جنسی غیر طبیعی دارید.

آموزش کف بینی: خط ازدواج و خط عشق | تصویری و گام به گام

افراد مجردی کـه این علامت را دارند، پیدا کردن شریک خوب برای‌شان سخت اسـت و افراد متاهل در سنین میانسالی از شریک‌شان جدا می شوند.

 


 

هم پوشانی خطوط

اگر چندین خط نامنظم و با همپوشانی با طول‌های متفاوت دارید، نشان می دهد کـه شـما رابطه عشقی یا ازدواج ایده‌آل ندارید. پیدا کردن یک عشق سخت اسـت و احتمالا زندگی را بدون ازدواج بگذرانید. اگر ازدواج کرده اید، نشان می دهد کـه شریک‌تان با شخص سومی در رابطه اسـت.

آموزش کف بینی: خط ازدواج و خط عشق | تصویری و گام به گام

آموزش کف بینی: خط ازدواج و خط عشق | تصویری و گام به گام

اگر خطوط کوتاهی بالا یا پایین خط ازدواج باشند، نشان دهنده بحث‌های زیاد، رابطه عشقی سخت و شخصیت سرسخت شماست. شـما بـه اسانی مریض میشوید.

 


 

خط ازدواج : موج‌ دار یا زنجیره‌ ای

آموزش کف بینی: خط ازدواج و خط عشق | تصویری و گام به گام

اگر خط ازدواج‌تان موج‌دار یا زنجیره‌ای باشد، شـما با آدم‌های بد مواجه شده و بـه بحران عاطفی یا ازدواجی دچار می شوید. شـما طبق معمول سرسخت، بی‌رحم و بدون دلتنگی هستید کـه باعث جدایی و حتی طلاق بعد از ازدواج میشود. دستیابی‌های بزرگ در طول زندگی برای‌تان سخت خواهد بود.

 


 

معانی اعداد خطوط

اگر خط ازدواج ندارید، بـه این معناست کـه شـما میلی بـه عشق ندارید. طبق معمول اهمیت زیادی بـه ازدواج نمیدهید و میل جنسی ندارید. در عوض، بیشتر دوست دارید روی سرگرمی‌ها و شغل تمرکز کنید. اگر سن‌تان از ۲۰ کمتر اسـت، ممکن اسـت خط ازدواج نداشته باشید. زمانی کـه بزرگ تر می شوید و افراد جنس مخالف بیشتری را می بینید.، خط ازدواج ظاهر می شود. اگر ازدواج کرده اید و خط ازدواج ندارید، بـه احتمال زیاد علاقه‌ای بـه شریک خود ندارید.

 

 

فقط یک خط ازدواج

اگر فقط یک خط ازدواج دارید کـه واضح اسـت، شـما میتوانید عشق ایده‌آل خودرا پیدا کرده و تا آخر با همسر خود زندگی خوبی داشته باشید. اگر خط بلند و بدون خطوط اضافی باشد، نشانه ازدواج خوب و طولانی اسـت.

 

 

بیش از یک خط

بطور کلی، اکثر افراد بیشتر از یک خط ازدواج دارند. بر اساس تعداد خطوط ازدواج نمی توان دقیقا گفت یک فرد چند ازدواج خواهد داشت.

 


 

دو خط ازدواج

برخی افراد معتقدند کـه دو خط ازدواج بـه معنای داشتن دو ازدواج اسـت. درست نیست. اکثر افراد دو خط ازدواج دارند. تا زمانی کـه خطوط عمیق، واضح و با رنگ قرمز هستند، افراد میتوانند ازدواج خوبی داشته باشند. اگر دو خط ازدواج موازی با طول یکسان دارید نشانه ازدواج بد اسـت.

آموزش کف بینی: خط ازدواج و خط عشق | تصویری و گام به گام

طبق معمول افرادی کـه بـه مدت زیادی از شریک خود جدا شده و دوباره بـه هم برمی‌گردند، طبق معمول این خط ازدواج را دارند. اگر دو خط موازی با طول‌های متفاوت باشند، احتمالا در موقعیت‌ مثلث عشقی قرار میگیرید. اگر دو خط « یکی کوتاه و دیگری بلند» ناموازی دارید، نشان دهنده طلاق یا جدایی اسـت.

 


 

سه خط ازدواج

آموزش کف بینی: خط ازدواج و خط عشق | تصویری و گام به گام

سه خط بـه معنای عواطف چندگانه و برداشت ضعیفی از پاکدامنی اسـت. اگر سه خط ازدواج دارید، احتمالا درک ضعیفی از زندگی دارید. شـما طبق معمول با استعداد، احساساتی و متمایل بـه جنس مخالف هستید. اگر از عقل و منطق خود استفاده نکنید، در زندگی عشقی خود بـه مشکل میخورید.

 


 

چهار خط

اگر چهار خط ازدواج بلند و باریک دارید، نشانه شخصیت عاطفی شماست. شـما با زندگی بدون اتفاق راضی نمیشوید. بنابر این مستعد داشتن چندین رابطه عاشقانه هستید. اگر بیش از 6 خط ازدواج وجود داشته باشد وهیچ کدام را نتوان بعنوان خط اصلی در نظر گرفت، زندگی ازدواجی پیچیده اسـت. اگر خطوطِ بلند باشند، نشان دهنده دوران سخت برای پیدا کردن شریک اسـت.

نام+همسر+روی+کف+دست

معنی خط ازدواج کف دست شما چیست؟ + تصاویر

خط ازدواج کف بینی ، طالع بینی از روی خط دست
خط ازدواج کف دستتان در مورد آینده و زندگی مشترک رازهایی را بازگو می کند. شکل های مختلف خط ازدواج در کف دست تفسیر متفاوتی در کف بینی چینی دارد.

معنی خط ازدواج کف دست شما چه میتواند باشد

" محتوی این بخش از نمناک براساس سری مطالب کف بینی چینی ترجمه شده است و تنها در حد یک باور است و هیچ مدرکی برای صحیح بودن کامل آن وجود ندارد و صرفا جنبه سرگرمی و دانستن رازهایی در مورد افکار چینی ها دارد."خط ازدواج

خط ازدواج

در بحث کف بینی و مطالبی که در رابطه با شناخت معنا و مفهوم خطوط کف دست آغاز کرده ایم در این گزارش قصد داریم معنا و مفهوم خط ازدواج کف دست را بگوییم.

خط ازدواج خط کوچکی ست که به صورت افقی زیر انگشت کوچک دست شما کشیده شده است خطی که درست بالای خط قلب قرار گرفته.

 خط ازدواج کف دست

معنی انواع شکل مختلف خط ازدواج کف دست

معنی و مفهوم انواع شکلهای مختلف خط ازدواج کف دست 

طول، شکل و زنجیره خطوط اطراف خط ازدواج معانی مختلفی برای زندگی زناشویی خواهد داشت گاهی ممکن است مفهوم خط ازدواج شما نشانه تکرار ازدواج و یا مسائل ناراحت کننده دیگری باشد اما همین ابتدا باید بگوییم که تمامی این تعاریف در حد یک کف بینی ساده است و قدرت انسان در کنترل برخی از اتفاقات بسیار بیشتر از علمی کف بینی است.

باید گفت تعداد و شکل خطی ثروت در کف دست افراد مختلف متفاوت است بعنوان مثال برخی از افراد چندین خط در این قسمت دارند در حالی که برخی دیگر هیچ خطی به عنوان خط ازدواج کف دستشان ندارند.

خط ازدواج صاف و بلند

خط ازدواج کف دست

این خط نشانه زندگی مشترک طولانی مدت با عشق عمیق است .شما فردی هستید که سنگ می کنید زندگی خانوادگی پر شور و شادی داشته باشید.

اگر خط ازدواج شما نزدیک به خط خورشید و یا عبور کرده از آن باشد علاوه بر زندگی مشترک موفق خوش شانسی بعد از ازدواج به سراغ تان خواهد آمد.

خط ازدواج کوتاه

خط ازدواج کف دست

اگر خط ازدواج شما حتی کوتاه و در اندازه کوچک است پس باید بگوییم که عاشق شدند برای شما بسیار دیر اتفاق می افتد به طور کلی شخصیت شما به سمت دوری از جنس مخالف تمایل نشان می دهند به همین دلیل دیر ازدواج خواهید کرد.

خط ازدواج منحرف به سمت پایین

خط ازدواج کف دست

به تصویر نگاه کنید اگر چنین خطی در جایگاه خط ازدواج کف دست خود دیدی باید بدانید که نشانه خوبی نیست.

انحراف رو به پایین خط ازدواج می گوید که شریک زندگیتان زودتر از شما خواهد مرد.

اگر انحراف این خط به سمت پایین بدون برخورد به خطوط دیگر باشد حوادثی همچون تصادف و یا زلزله علت تنهایی شما به واسطه از دست دادن همسرتان خواهد بود اما اگر انحراف در خط ازدواج متمایل به سمت خط غرب باشد به دلیل مشکلات و اختلافات ایجاد شده در زندگی مشترک همسرتان را از دست خواهی داد. به هر حال انحراف به سمت پایین خط ازدواج یعنی دور شدن از همسر و شریک زندگی یا با طلاق و یا با حوادث.

خط ازدواج منحرف رو به بالا

خط ازدواج کف دست

یکی از بهترین خطوط ازدواج خط این شکلیست خطی که نشان میدهند شما در زندگی مشترک به سمت پیشرفت و موفقیت حرکت خواهید کرد.

فردی که چنین خطی در کف دستش دارد می تواند با مدیریت عاطفی و مالی خوب شریک بسیار خوبی برای زندگی مشترک باشدو از دواج با او خوشبختی و خوش شانسی به همراه دارد.

خط ازدواج چنگالی شکل

خط ازدواج کف دست

باید بگویم وجود چنین خطی با چنگالی به سمت بیرون و یا داخل کف دست نشانه خوبی نیست در هر دو شکل ازدواج به سمت جدایی هدایت خواهد شد. به عقیده ی چینی های باستان وجود چنین خطی در کف دست نشانه آن است که فرد قبل از 55 سالگی موفقیت و شانس شغلی خوبی نخواهد داشت.

وجود دایره ای روی خط ازدواج

 خط ازدواج کف دست

دایره کوچکی که در سه حالت می تواند روی خط ازدواج قرار گرفته باشد ابتدا، میان و در انتهای این خط.

 وجود دایره که چینی ها در این شکل آن را جزیره می نامند در ابتدای خط ازدواج نشانه ی آن است که شما قبل از ازدواج به سختی و به اندازه کمی عاشق می شوید و عشق اصلی شما با همسر آینده تان بعد از آغاز زندگی مشترک ظاهر می شود.

دایره در میان خط ازدواج یعنی عشق شما در جریان یک نوع درگیری ایجاد می شود و شما در مسیر رخداد یا ماجرایی در ویرانه عاشق میشوید.

دایره در انتهای خط ازدواج و قومی مشابه با مورد اول یعنی دایره در ابتدای خط دارند با این تفاوت که در آن مورد شما در ابتدای زندگی مشترک عاشق همسرتان خواهید شد اما در این مورد عشق شما در سالهای آخر زندگی مشترک نسبت به همسرتان بیشتر خواهد بود.

خط ازدواج شبکه ای

خط ازدواج کف دست

خطی که با قطع شدن وعبور چند خط از روی هم شکل گرفته واضح است که این خط می تواند عشق و زندگی مشترک ایده آلی را نشان دهد و همین خطوط قطع شده نشانه ی ازدواج پر از مشکل که گاهاً به جدایی ختم می شود است. 

خط کوتاهی که روی خط ازدواج قرار دارد

 خط ازدواج کف دست

قد کوتاه بالای خط ازدواج کف دستتان نشانه از منازعات و لجبازی های که در طول زندگی مشترک خواهیم داشت شخصیت توجه شما به راحتی رابطه ی عاشقانه تان را دچار آسیب می کند.

افرادی که خط ازدواج ندارند

این بدان معنا نیست که این افراد هرگز ازدواج نمی کنند بلکه نشانه ای از بی میلی آنها به عشق و زندگی مشترک است.

خط ازدواج دو شاخه

معنی خط عشق کف دست شما چیست؟ + تصاویر

خط عشق کف دست ، معنی خطوط کف دست
طالع بینی چینی با تفسیر خط قلب یا همان خط عشق کف دست می تواند رد مورد روابط عاطفی و عاشقی شما رازهایی را بگوید ، رازهایی را که در این بخش با 29 عکس مربوط به آن توضیح داده شده است.

معنی خط عشق یا همان خط قلب در کف دست در طالع بینی چینی ها

خط عشق کف دست یا همان خط قلب که در مطلب اول معرفی خطوط کف دست بر اساس طالع بینی چینی گفته شد از لبه ی کف دست از سمت انگشت کوچک تا انگشت اشاره ادامه پیدا می کند . این خط معمولا کیفیت نگرش هر انسان را به عشق ، میزان عمیق بودن عشق ، ساده و پیچیده بودن عشق شمارا نشان میدهد.خط عشق کف دست
خط عشق کف دست
شاید این سوال پیش بیاید که آیا این خطوط خوب هستند یاخیر؟!بله خوب هستند چرا که کیفیت نگرش هر انسان را به عشق ، میزان عمیق بودن عشق ، ساده و پیچیده بودن عشق شمارا نشان میدهد.
خط عشق کف دست
به طور کلی اگر این خطوط بدون شکست و منحنی تا انگشت اشاره ادامه پیدا کنند نشان دهنده این است که شما زندگی عاشقانه و احساسی دارید.
اگر در انتهای این خطوط دو یا سه شاخه وجود داشته باشد می تواند خیلی بهتر باشد و نشان دهنده این باشد که شما انانی مسیولیت پذی ،مهربان و در میان دوستانتان محبوب هستید. 

طول خط عشق کف دست :

کوتاه:
آموزش کف بینی
اگر خط کف دست شما کوتاه باشد (اندازه انگشت کوچک)نشان دهنده این است که شما انسانی خودمحور و بی رحم می باشید و در آینده ممکن است که تنها شوید (شکل 1)
بسیار طولانی:
خط عشق کف دست
اگر خط کف دست شما طولانی باشد(مانند شکل که از یک لبه تا لبه ی بالایی ادامه دارد این نشان دهنده این است که شما خیلی فرد ساده ایی هستید.در کار شما می توانید فرد موفقی باشید شاید که در معرض سختی های زیادی باشید.در جنبه ی عشق وعاشقی شما چه اقا باشید چه خانم معمولا فرد عاشقی هستید و تغییرات زیادی را در زندگی خود تجربه کرده اید.و به شدت فرد احساسی هستید که هنگام اتفاق عاطفی بسیار شکسته وازرده خاطر میشوید.
از لبه پایینی تا وسط انگشت اشاره:
خط عشق کف دست
اگر خط کف دست شما در وسط انگشت اشاره قرار گرفته است،نشان دهنده ی فراوانی عشق،داشتن انتظارات بالا و رویاهای بزرگ می باشد.
از لبه پایینی تا زیر انگشت اشاره:
خط عشق کف دست
اگر خط کف دست شما در زیر انگشت اشاره قرار گرفته است،نشان دهنده ی عشق کامل و واقعی می باشد. 
 

معنی خط عشق کف دست به صورت منحنی و صاف:

خط عشق کف دست
اگر خط کف دست شما منحنی به سمت بالا باشد نشان دهنده مهارت عالی کلامی در وجود شما می باشد.وقتی شما شخصی که خیلی دوسش دارید را می بینید، با مهارت کلامی خود آنرا عاشق خود می سازید.
 
خط عشق کف دست
اگر خط کف دست شما منحنی به سمت پایین باشد نشان دهنده یک شخصیت منفی و ضعیفی می باشدو شما هیچگاه جرات بیان احساسات خود را ندارید.
 
خط عشق کف دست
اگر خط کف دست شما منحنی به صاف باشد نشان دهنده آرامش و پایداری شما در عشق می باشد.معمولا این گونه افراد بیشتر خجالتی هستند 
 
شاخه ایی:
خط عشق کف دست
اگر خط کف دست شما در انتها تقسیم شده باشد و منحنی آن به سمت پایین باشد نشان دهنده این است شما برای عشق خود همه چیزتان را فدا میکنید.
 
خط عشق کف دست
اگر خط کف دست شما در انتها تقسیم شده باشد و منحنی آن به سمت بالا و پایین باشد نشان دهنده این است که شما معمولا در عشق خود سختگیر هستید.
 
خط عشق کف دست
در صورتیکه در انتها شاخه های زیادی وجود داشته باشد نشان دهنده این است که عشق شما عشق واقعی می باشد.
 
خط عشق کف دست
اگر بسیاری از شاخه رو به بالا تقسیم شوند نشان دهنده زندگی خوب و عاشقانه ایی می باشد.
 
خط عشق کف دست
اگر بسیاری از شاخه رو به پایین تقسیم شوند نشان دهنده این است که عشق شما پایداری زیادی ندارد و می تواند به راحتی شکست بخورد.
 
خط عشق کف دست
وجود دو یا سه شاخه به سمت بالا نشان دهنده فراوانی عشق در شما می باشد.
 
خط عشق کف دست
اگر شاخه ها دو قطبی باشند نشان دهنده اختلافات شدیدی در عشق می باشد. 

خط عشق کف دست  حفره دار:

خط عشق کف دست
وجود سوراخ ها در خط کف دست نشان دهنده وجود برخی دشواری ها در زندگی عاشقانه شما می باشد.در طول زندگی شما برخی افراد هستند که جلوی زندگی شمارا گرفته اند و زندگی عاشقانه شما ممکن است به اسانی بهم بریزد. اگر اینگونه مشکلی برای شما پیش بیاید می تواند نشان دهنده ضعف بینایی شما باشد.
 

خط عشق کف دست با بریدگی :

اگر خط کف دست شما قطع شدگی داشته باشد نشان دهنده شکست های بزرگی در زندگی عاطفی می باشد.
 
خط عشق کف دست
-اگر خط کف دست شما مطابق شکل بالا باشد نشان دهنده ی شکست های پیاپی در زندگی عاشقانه و بی ثباتی شدید در آن می باشد.
 
خط عشق کف دست
-اگر خط کف دست شما مطابق شکل بالا باشد نشان دهنده ی شکست های زیادی در کار و حرف و عشق شما می باشد همچنین در رابطه ی عشقی خود ممکن است زندگی تان از بین برود .
 
خط عشق کف دست
-اگر خط کف دست شما مطابق شکل بالا باشد نشان دهنده ی ازدواج ناموفق شما می باشد،با این حال پس از ازدواج شما می توانید عشق واقعی را تجربه کنید و از آن لذت ببرید و همچنین نشان دهنده ی صرفه جویی شما در هزینه ها می باشد.
 
خط عشق کف دست
-اگر خط کف دست شما مطابق شکل بالا باشد نشان دهنده ی یک بیماری یا زندگی ناراحت کننده ایی باشد . شما به دلیل نادانی به راحتی شکست میخورید.
 
خط عشق کف دست
-اگر خط کف دست شما مطابق شکل بالا باشد نشان دهنده ی نسبت به بقیه بیشتر از بیماری ها آزرده می شوید چرا که شما گردش خون ضعیفی دارید.پیشنهاد می شود که ورزش ایروبیک را برای رفع این بیماری انجام دهید.
 
خط عشق کف دست
-اگر خط کف دست شما مطابق شکل بالا باشد نشان دهنده ی این است که به راحتی از اطرافیانتان شکست میخورید خیلی کم از زندگی تان لذت می برید.
 
توجه:
بیشتر افراد شاید در کف دستشان این خط وجود نداشته باشد این اتفاق به دلیل وضعیت هم پوشانی که به اسم simian line نامیده میشود باعث این اتفاق می باشد.
خط عشق کف دست
اگر خط کف دست شما مطابق عکس  باشد نشان دهنده ی شخصیت موفق می باشد.این نوع خط معمولا نشانه خوبی برای آقایان و نشانه ی بدی برای خانم ها می باشد .آقایانی که خط کف دستشان اینگونه باشد در کار و زندگی شان فردی موفق هستند.با این حال برای خانم ها نشان دهنده این است که ممکن است به اطرافیان و همسرش آسیب برساند.
 
خط عشق کف دست
-اگر خط کف دست شما مانند شکل بالا باشد نشان دهنده ی بالا و پایینی زیادی در زندگی تان می باشد.
 

خط عشق کف دست زنجیری:

اگر خط کف دست شما زنجیروار باشد نشان دهنده ی احساساتی بودن و داشتن بحران هایی در دوران ازدواج داشته باشید.
 

خط عشق کف دست مثلثی و مربعی شکل:

اگر خط کف دست شما مثلثی باشد نشان دهنده ی یک سیگنال بد و ناسازگار می باشد. و ممکن است دچار بیماری ، زخم و حوادث وحشتناک شود.
 
خط عشق کف دست
اگر خط کف دست شما مطابق شکل بالا باشد نشان دهنده ی این است که شما فردی مستعد هستید و همیشه خواهان دخالت کردن در زندگی عاشقانه دیگران هستید و ممکن است دچار بیماری های مرتبط با قلب شوید.
 
خط عشق کف دست
اگر خط کف دست شما مطابق شکل بالا باشد نشان دهنده ی این است که شما فردی احساساتی هستید و زود ناراحت می شوید.
 
خط عشق کف دست
اگر خط کف دست شما مطابق شکل بالا باشد نشان دهنده ی این است که خودکشی کنید ولی همزمان از مرگ ترس زیادی شاید داشته باشید.
 

خط عشق کف دست  جفتی یا دو خط موازی:

خط عشق کف دست
اگر خط کف دست شما این گونه باشد ممکن است در بیان عشق بسیار خوب عمل کنید.شما معمولا فردی زیبا،جذاب ، خوش تیپ هستید.
 

خط عشق کف دست به شکل پر :

خط عشق کف دست
اگر خط کف دست شما مانند پر هم از پایین هم از بالا شاخه داشته باشد نشان دهنده ی این است که شما فردی پرشور هستید.
 
خط عشق کف دست
اگر خط کف دست شما مانند پر از بالا شاخه داشته باشد نشان دهنده ی این است که شما در هر شرایطی شوخ ،خوشحال و مهربان هستید.
 
شاخه هم از بالا هم از پایین:
خط عشق کف دست
اگر شما هم خط کف دستتان مطابق شکل باشد می تواند نشان دهنده ی اتفاق های بدی باشد. این می تواند نشان دهنده ی درد ، شکست عشقی و ناراحتی های زیاد در زندگی شما باشد.
ممکن است که شما در دوران میان سالی خود دچار فشارخون بالا و دیابت شوید. 

خط عشق کف دست ضربدری:

خط عشق کف دست
اگر خط کف دست شما ضربدری باشد به این معنی است که زندگی شما به عشق وابسته است.

کف بینی دست چپ

کف بینی که معنای خواندن کف دست یا پیش بینی از روی دست است، فهمیدن شخصیت، بخت و آینده فرد از طریق تحلیل دست‌های اوست. در واقع، کف بینی فقط به خواندن دست یا کف دست گفته نمی‌شود بلکه خواندن بازو، انگشت و ناخن را نیز شامل می‌شود. با خواندن خطوط کف دست فرد، اندازه و شکل دست، طول انگشت و انعطاف‌پذیری آن، ناخن و غیره می‌توانیم خصوصیات شخصیتی، دارایی، دانایی و خرد، شغل، ازدواج و خیلی چیزهای دیگر درباره او را پیش‌بینی کنیم. در این مقاله با ما همراه باشید تا آموزش کف بینی ببینید و ۱۳ نکته برای رمزگشایی و خواندن خطوط کف دست یاد بگیرید.

آموزش کف بینی: ۱۳ نکته برای رمزگشایی و خواندن خطوط کف دست

۱. ریشه کف بینی

کف بینی ریشه در ستاره شناسی هندی و چینی و همچنین پیش‌بینی شانس و اقبال رومی دارد. از دیوار نگاره‌های موجود در آثار باستانی هند و کلماتی که از برهمنیزم بر جای مانده است می‌فهمیم که کف بینی در آن زمان در هندوستان بسیار شهرت داشته است. کف بینی در چین نیز تاریخچه‌ای طولانی دارد و از زمان سلسله ژو ( ۲۵۶-۱۰۴۶ قبل از میلاد) یعنی حدود سه هزار سال پیش رواج داشته است. اولین کف بینی کامل و درست در چین در سلسله هان غربی ( ۹ بعد از میلاد مسیح- ۲۰۲ قبل از میلاد) بوده که توسط خو فو نوشته شده است. ما در این مقاله، نحوه کف بینی کلی مردم چین را معرفی می‌کنیم.

مطلب مرتبط: فال تاروت: نحوه گرفتن فال تاروت با ورق های بازی

۲. کدام دست را باید خواند؟

قبل از خواندن کف دست باید دست درست را انتخاب کرد. تفکرات متفاوتی در این مورد وجود دارد. برخی بر این باورند که باید دست راست زنان و دست چپ مردان را خواند. اما یکی از دست‌ها، اصلی است و دیگری نه. دست چپ معمولا خصوصیات فیزیکی و مادی که با آن متولد شده‌اید را نشان می‌دهد و دست راست نشان می‌دهد که وقتی بزرگ شدید چه چیزهایی برای‌تان اتفاق می‌افتد. بنابراین در کف بینی، دست راست، دست اصلی است و دست چپ، دست مکمل.

کف بینی

۳. خطوط اصلی و فرعی در کف بینی

چگونه باید کف دست را خواند؟ کف بینی با خواندن خطوط کف دست شروع می‌شود. در کف بینی، سه خط اصلی وجود دارد که خط زندگی، خط سر ( خط عقل و خرد) و خط قلب (خط عشق) هستند.

علاوه بر این خطوط اصلی، خطوط فرعی نیز در کف بینی اهمیت دارند مانند خط ازدواج، خط سرنوشت، خط آفتاب، خط فرزندان، خط پول، خط سلامت، خط مسافرت، خط دستنبند، خط مریخ، خط سلیمان، حلقه زحل، حلقه ونوس، حلقه آپولو و حلقه عطارد.

مطلب مرتبط:انواع فال: ۱۰ نوع فال و روش مختلف طالع بینی و فالگیری

۴. خط زندگی

محل و معنا

اکثر افراد ممکن است فکر کنند خط زندگی برای نشان دادن طول عمر فرد است. این یک درک جزیی است. در واقع، این خط توانایی جسمی و انرژی زندگی فرد را نشان می‌دهد. همچنین اگر شخصی در طول زندگی دچار تصادف یا بیماری جدی شود نیز این مسئله توسط خط زندگی نشان داده می‌شود.

سن در خط زندگی

۱. خط زندگی را به دو قسمت مسای تقسیم کنید، قسمت وسط نشان‌دهنده سن ۴۰ است. سپس آن را به قسمت وسط انگشت‌ حلقه و  انگشت وسط وصل کنید.

۲. از قسمت وسط انگشت اشاره و انگشت وسط، خطی به موازات خط اول بکشید. قسمت تلاقی آن نشان دهنده سن ۲۰ است.

۳. در وسط انگشت کوچک و انگشت وسط، خطی به موازات خط زندگی بکشید. قسمت تقاطع خطوط، سن ۶۰ را نشان می‌دهد.

۴. انتهای خط نشان دهنده سن ۸۰ است.

توجه کنید که اعداد خط زندگی، سن دقیق را نشان نمی‌دهند. این اعداد، تقریبی هستند.

مطلب مرتبط: ۴ نوع طالع بینی بر اساس صور فلکی

خطوط قطع کننده

صلیب‌های موجود روی خط زندگی یا خطوط کوتاه و واضحی که خط زندگی را قطع می‌کنند نشان دهنده خطرات، بیماری یا اتفاقات ناگوار ناگهانی در طول زندگی هستند. هر چه خطوط واضح‌تر باشند، موقعیت بدتر است.

اگر خطوط زیادی از روی خط زندگی بگذرند، نشان می‌دهد که نگرانی زیاد و سلامتی ضعیف دارید یا در طول زندگی با مشکلات عدیده مواجه می‌شوید.

برای مطالعه کاملتر در این باره به مقاله کف بینی خط زندگی مراجعه کنید

۵. خط سر (خرد)

محل و معنا

خط سر (خط خرد یا هوش نیز گفته می‌شود) دومین خط مهم در کف بینی است. این خط از لبه کف دست بین انگشت شست و سبابه شروع می‌شود و از کف دست می‌گذرد به طوری که خط زندگی در پایین و خط عشق در بالا قرار می‌گیرند.

خط سر، عقل، اعتقاد، طرز فکر، توان فکری، میزان تلاش، توانایی خلاقیت، حافظه، خود کنترلی و غیره را نشان می‌دهد.

به طور کلی، یک خط سر عمیق و باریک برای یک فرد مناسب است. اگر چنین خطی دارید، نشان می‌دهد که شما باهوشید. همچنین طول، زاویه خمیدگی، زنجیره‌ها، شاخه‌ها و ستاره‌های خط سر، معانی مختلفی را می‌رسانند. اگر چنین خطی دارید، نشان می‌دهد که ذهن بسیار بازی دارید. شما پاسخگو هستید، خوب فکر می‌کنید و با ملاحظه‌تر از دیگران هستید. شما خیلی فکر می‌کنید و به نتایج خوبی می‌رسید.

مطلب مرتبط: ۲۰ نوع فال و فال گیری که مردم به آن ها اعتقاد دارند

از انتها به خط عشق نزدیک باشد

اگر خط سر شما در انتها به خط عشق نزدیک شود، معمولا آرام بوده و در روابط فردی خوب هستید بنابراین می‌توانید با کمک دوستان مشکلات را حل کرده و در کار به موفقیت برسید.

متصل به خط زندگی

– اگر خط سر و خط زندگی شما در ابتدا به هم چسبیده باشند و زود جدا شوند، نشان دهنده یک شخصیت قاطع با انعطاف است.

– اگر خط سر و خط زندگی از ابتدا و تا قسمت جدایی، هم‌پوشانی داشته باشند، نشان دهنده یک شخصیت درون‌گرا، محتاط و متفکر است. هر چه هم‌پوشانی بیشتر باشد، شما بیشتر نگران، محتاط و مردد خواهید بود.

جدا از خط زندگی

اگر خط سر شما از خط زندگی شما جدا باشد، نشان می‌دهد که شخصیتی بی‌پروا و برون‌گرا دارید. مردانی که چنین خطوطی دارند در کار موفق می‌شوند و زنانی با این خطوط به زنانی جسور تبدیل می‌شوند. از نظر شخصیتی، کاملا مستقل هستید. مهم نیست که موقعیت چقدر سخت است، شما می‌توانید آن را به تنهایی حل کنید. همچنین شما به خود احترام گذاشته و متواضع هستید. به هر حال خیلی عاطفی نیستید، علاقه خود را کنترل می‌کنید و اشتباهات دیگران را نمی‌پذیرید. بنابراین زندگی شما معمولا آرام نیست.

دوتایی

فردی با خط سر دوتایی به ندرت پیدا می‌شود. اگر شما دو خط سر دارید، توانایی ذهنی بالایی دارید.

معمولا شخصیت دوگانه داشته و یک مشکل را از دیدگاه‌های مختلف نگاه می‌کنید. اگر شما زنی با دو خط سر هستید، شما یک تاجر موفق بوده که شخصیت قوی و پشتکار زیادی دارد. به هر حال ممکن است فراز و نشیب زیادی در ازدواج داشته باشید.

برای مطالعه کاملتر در این باره به مقاله کف بینی خط سر مراجعه کنید

۶. خط عشق

مکان و معنا

خط قلب ( که خط عشق هم گفته می‌شود) یکی از سه خط اصلی در کف بینی است. این خط دقیقا بالای خط سر قرار داشته و در لبه کف دست زیر انگشت کوچک است و از کف دست می‌گذرد و به پایین انگشت وسط یا انگشت سبابه یا جایی که به هم متصل می‌شوند می‌رسد.

خط عشق، طرز فکر فرد را نسبت به عشق و کیفیت عشق نشان می‌دهد. چه احساس عمیقی داشته باشید چه نه، احساس شما پیچیده باشد یا ساده، این‌که ازدواج خوبی دارید و این‌که می‌توانید روابط شخصی خوبی داشته باشید یا نه، در این خط مشخص می‌شود.

خط عشق خوب چیست

به طور کلی اگر خط عشق شما عمیق، واضح، منحنی، نشکسته، ترکیب نشده بوده و به انگشت سبابه یا بین انگشت سبابه و انگشت وسط باشد زندگی عشقی و عاطفی خوبی دارید. اگر ۲ یا ۳ چنگال در انتهای آن باشد، خیلی بهتر است. نشان می‌دهد که شما فردی مسئول، خوش قلب، دوستانه و محبوب در میان دوستان هستید.

مطلب مرتبط: چگونه احضار روح را در خانه انجام دهیم:۱۴ گام احضار روح

خطوط کوتاهی که خط عشق را قطع می‌کنند

اگر ببینید که خطوط کوتاه زیادی خط عشق را قطع می‌کنند، نشانه خوبی نیست.

این، درد، ناراحتی و شکست در زندگی عشقی را نشان می‌دهد. شغل شما به دلیل دخالت برخی افراد پیشرفت نمی‌کند. به ویژه پس از میانسالی، زندگی سختی خواهید داشت. به علاوه، در سنین پیری به پرفشاری خون یا دیابت مبتلا می‌شوید.

برای مطالعه کاملتر در این باره به مقاله کف بینی خط عشق مراجعه کنید

۷. خط ازدواج

مکان و معنا

خط ازدواج ( خط رابطه یا عاطفه نیز گفته می‌شود) موقعیت ازدواجی، رابطه عاشقانه، زمان ازدواج و طرز فکرتان درمورد عشق را نشان می‌دهد. این خط زیر انگشت کوچک و بالای خط عشق قراد دارد. تعداد خط ازدواج در افراد مختلف متفاوت است. برخی افراد فقط یک خط دارند و برخی چند خط. ممکن است برخی افراد خط ازدواج نداشته باشند. بلندترین خط معمولا اساس قضاوت است.

طول، شکل، چنگال‌ها، جزیره‌ها، زنجیره‌ها و اعداد خط، معنای مختلفی برای زندگی ازدواجی شما دارند. تحلیل زیر را دنبال کنید تا بفهمید خط ازدواج شما چه معنی دارد. اگر خط ازدواج خود را ایده‌آل ندیدید نگران نشوید. این خط با تجربه شما تغییر می‌کند. مهم نیست که چه نوع خطی دارید، چیزی که مهم است این است که یک ازدواج خوب باید با دقت مدیریت شود.

معانی اعداد خطوط

بدون خط ازدواج

اگر خط ازدواج ندارید، به این معناست که شما میلی به عشق ندارید. شما میلی به جنس مخالف ندارید یا جذب آن‌ها نمی‌شوید. معمولا اهمیت زیادی به ازدواج نمی‌دهید و میل جنسی ندارید. در عوض، بیشتر دوست دارید روی سرگرمی‌ها و شغل تمرکز کنید. اگر سن‌تان از ۲۰ کمتر است، ممکن است خط ازدواج نداشته باشید. زمانی که بزرگ‌تر می‌شوید و افراد جنس مخالف بیشتری را می‌بینید.، خط ازدواج ظاهر می‌شود. اگر ازدواج کرده‌اید و خط ازدواج ندارید، به احتمال زیاد علاقه‌ای به شریک خود ندارید.

فقط یک خط ازدواج

اگر فقط یک خط ازدواج دارید که واضح است، شما می‌توانید عشق ایده‌آل خود را پیدا کرده و تا آخر با همسر خود زندگی خوبی داشته باشید. اگر خط بلند و بدون خطوط اضافی باشد، نشانه ازدواج خوب و طولانی است.

بیش از یک خط

به طور کلی، اکثر افراد بیشتر از یک خط ازدواج دارند. بر اساس تعداد خطوط ازدواج نمی‌توان دقیقا گفت یک فرد چند ازدواج خواهد داشت

دو خط ازدواج

برخی افراد معتقدند که دو خط ازدواج به معنای داشتن دو ازدواج است. درست نیست. اکثر افراد دو خط ازدواج دارند. تا زمانی که خطوط عمیق، واضح و با رنگ قرمز هستند، افراد می‌توانند ازدواج خوبی داشته باشند.

– اگر دو خط ازدواج موازی با طول یکسان دارید نشانه ازدواج بد است. معمولا افرادی که به مدت زیادی از شریک خود جدا شده و دوباره به هم برمی‌گردند، معمولا این خط ازدواج را دارند.

– اگر دو خط موازی با طول‌های متفاوت باشند، احتمالا در موقعیت‌ مثلث عشقی قرار می‌گیرید.

– اگر دو خط ( یکی کوتاه و دیگری بلند) ناموازی دارید، نشان دهنده طلاق یا جدایی است.

برای مطالعه کاملتر در این باره به مقاله کف بینی خط ازدواج مراجعه کنید

۸. خط سرنوشت

مکان و معنا

خط سرنوشت یکی از خطوط اصلی در کف بینی است. خطی عمودی است که از کف دست به سمت پایه انگشت وسط می‌رود. خط شروع آن می‌تواند هر جایی از پایه کف دست باشد ( اکثر افراد شروع آن را در وسط می‌بینند)

این خط خط زحل نیز گفته می‌شود. در چین، مردم به آن خط شغل می‌گویند زیرا سرنوشت شغلی فرد را نشان می‌دهد. از روی این خط می‌توانید تغییرات شغلی و توانایی کار در طول زندگی را بفهمید. اگر خط سرنوشت، واضح، عمیق، راست و بدون خطوط زیاد باشد، سرنوشت خوبی در شغل خواهید داشت. برخی افراد کف بین به این خط، خط شانس می‌گویند زیرا با شانس و موفقیت در ارتباط است.

بدون خط سرنوشت

نبودن خط سرنوشت به معنای نداشتن شغل در طول زندگی نیست. نشان می‌دهد که شما همیشه شغل خود را تغییر می‌دهید و شغل ثابتی در طول زندگی ندارید. ممکن است به دلیل شخصیت بی‌دقت و بی‌توجه شما باشد. یا این‌که ممکن است کاری که به آن علاقه دارید را پیدا نکنید.

شکل خط سرنوشت

عمیق و بلند

– یک خط سرنوشت عمیق، راست و بلند که از پایه کف دست شروع می‌شود و تا برآمدگی زحل کشیده می‌شود ( زیر انگشت وسط) نشان دهنده توانایی شما در شروع و اداره کسب و کار خود است. شما معمولا روی اعتبار تاکید می‌کنید و می‌توانید با تلاش‌های بی‌پایان خود، شغلی موفق داشته باشید.

– اگر خط سرنوشت از وسط کف دست، کوچک‌تر و باریک‌تر شود، نشان دهنده شرایط شغلی خوب در جوانی و بد در میانسالی است.

سطحی

یک خط سرنوشت سطحی نشان دهنده کار سخت و کاری با فراز و نشیب زیاد است.

– اگر خط سرنوشت شما سطحی و پهن باشد، شما زندگی پر از کار و سختی خواهید داشت و به چیزهای بزرگ نمی‌رسید

– اگر خط، سطحی، کوچک و مبهم باشد، شما تقدیری معمولی خواهید داشت.

مورب

اگر خط سرنوشت شما مورب است، نشان می‌دهد که شما همیشه ایده‌های منحصر به فرد دارید و یک چیز را از جوانب مختلف می‌سنجید. معمولا به راه میان‌بر فکر می‌کنید و در کار خود موفق می‌شوید.

برای مطالعه کاملتر در این باره به مقاله کف بینی خط سرنوشت مراجعه کنید

 ۹. خط خورشید (خط موفقیت / آپولو)

مکان و معنا

خط خورشید یا خط آپولو یکی از خط‌های مهم در کف بینی است. دلیل نامگذاری آن به این اسم این است که از برآمدگی ماه ( در پایه کف دست، سمت انگشت کوچک) شروع شده و به سمت برآمدگی خورشید ( زیر انگشت حلقه که انگشت آپولو نیز گفته می‌شود) می‌رود. اگر کوتاه باشد، از بالا شروع می‌شود.

خط خورشید، توانایی، استعداد و محبوبیت را نشان می‌دهد که می‌تواند به موفقیت منجر شود. به همین دلیل خط موفقیت نیز گفته می‌شود. به طور کلی خط خورشید بلند از خط کوتاه بهتر است و افرادی که خط خورشید دارند بهتر از افرادی هستند که آن را ندارند. همچنین، «خط خواهر» خط سرنوشت نیز گفته می‌شود زیرا می‌تواند خط سرنوشت را تقویت کند. اگر خط سرنوشت مثبتی دارید اما خط خورشید شما ضعیف است، ممکن است هر چه‌قدر هم تلاش کنید به موفقیت نرسید. برعکس، اگرچه خط سرنوشت شما رضایت‌بخش نیست اما خط خورشید قوی داشته باشید، باز هم شانس دریافت کمک و موفق شدن را دارید.

نبود خط، خط خیلی کوتاه، واضح، باریک

– اگر خط خورشید شما خیلی کوتاه باشد یا اصلا وجود نداشته باشد، نشان می‌دهد که شما یک زندگی معمولی و بدون شهرت خواهید داشت. اگر وجود نداشته باشد، هر چه‌قدر هم سعی کنید موفق نمی‌شوید. اگر خیلی کوتاه باشد،  نشان می‌دهد که تا سن پیری نمی‌توانید لذت ببرید. به طور کلی، افرادی که در موسسه‌ها کار می‌کنند معمولا این نوع خط را دارند.

– یک خط خورشید واضح نشان دهنده توانایی شما در هنر یا ادبیات است.

– یک خط باریک نشان دهنده زندگی ناموفق و ازدواج سخت است. شغل شما در جوانی و میانسالی معمولا معمولی و بدون دستیابی‌های بزرگ است. در بزرگسالی ممکن است فرد برجسته‌ای شوید

برای مطالعه کاملتر در این باره به مقاله کف بینی خط خورشید مراجعه کنید

۱۰. خط فرزندان

مکان و معنا

خطوط فرزندان خطوط رو به بالایی در زیر انگشت کوچک و بالای خط ازدواج هستند. در کف بینی چینی این خطوط تعداد فرزندانی که ممکن است فرد داشته باشد و وضعیت کودکان را نشان می‌دهند. خطوط فرزندان باید از پایین به بالا خوانده شوند و تعداد خط‌ها تعداد فرزندانی که فرد ممکن است داشته باشد را نشان می‌دهد. خطوط عمیق نشانه تولد پسر و خطوط باریک و سطحی نشانه تولد دختر است. اگر خطوط خیلی کوتاه، سطحی و مقطع باشند، نشانه سقط یا از دست دادن فرزند به دلایل دیگر است.

اگر مردی خطوط فرزندان را رد کف دست خود داشته باشد،  نشانه داشتن کودکان سالم است. اگر خطوط واضح نبوده و با دیگر خطوط دیگر آمیخته باشند نشانه ضعیف و بیمار بودن کودکان است

اگر زنی خطوط فرزندان را در کف دست خود داشته باشد، تعداد و ظاهر کودکان را نشان می‌دهد.

– اگر خط فرزندان در انتها به صورت چنگالی درآمده باشد، نشانه دو قلو بودن است. احتمال داشتن بچه‌های دو قلو بالاست.

– خطوط فرزند عمیق و پهن نشانه پسر است.

– خطوط فرزند باریک و سطحی نشانه دختر است.

– جزیره‌های موجود در ابتدای خط فرزندان، نشانه ضعف و بیمار شدن کودکان در سنین پایین است.

– جزیره‌های موجود در انتهای خط فرزند، نشانه سخت بودن بزرگ کردن کودک است.

– خط فرزندان منحنی و پیچ‌دار نشانه مشکل جسمی کودکان و مریض بودن آن‌هاست.

برای مطالعه کاملتر در این باره به مقاله کف بینی خط فرزندان مراجعه کنید

۱۱. خط پول ( علائم ثروت)

آیا می‌خواهید بدانید پول کافی خواهید داشت و ثروتمند خواهید شد؟ علائم زیادی در کف بینی وجود دارد که نشان می‌دهد ثروتمند خواهید شد یا نه. حالا ما را دنبال کنید تا ببینید آیا خطوط پول را دارید یا نه.

خط پول

در کف بینی خطوط پول وجود دارد. این‌ها خطوطی رو به بالا در زیر انگشت کوچک هستند.

– اگر تعداد آن‌ها زیاد بوده  و عمیق، واضح و راست باشند نشان می‌دهد که شما باهوش بوده و در سرمایه گذاری موفق هستید. به علاوه افراد توانمند زیادی هستند که در زندگی به شما کمک می‌کنند. اگر خط خورشید شما نیز راست و  واضح باشد، می‌توانید هم به شهرت برسید هم به ثروت.

– خط پول موج‌دار نشانه این است که ثروت شما در زندگی ثابت نیست. شما مشکلات زیادی در کسب و کار و شغل خواهید داشت. اگر می‌‌خواهید به موفقیت برسید، به تلاش بیشتری برای بالا بردن خود نیاز دارید – بدون توجه به توانایی و فرهنگ.

– خط پول متناوب نشانه شانس بد در ثروت است. شما در مدیریت کسب و کار و شغل با مشکلات زیادی مواجه می‌شوید. به علاوه، اگر شخصیتی تحریک‌پذیر و بی تحمل دارید، فردی هستید که توانایی پول درآوردن ندارید.

مطلب مرتبط:روح گرایی :تاریخچه و ۷ اصل مکتب ارتباط با ارواح

نکته: بخت ثروت یک فرد می‌تواند با خواندن خطوط کف دست تحلیل شود. به هر حال، کسب پول زیاد کاملا از روی خطوط پول کف دست مشخص نمی‌شود. باید بینی، صورت، ظاهر و غیره نیز خوانده شوند. مهم‌ترین چیز برای فهمیدن این‌که ثروتمند می‌شوید یا نه، تلاش شما برای خلق ثروت است.

برای مطالعه کاملتر در این باره به مقاله کف بینی خط پول مراجعه کنید

۱۲. خط سلامت

مکان و معنا

لازم به ذکر نیست که خط سلامت در کف بینی با وضعیت سلامت فرد در ارتباط است. نقطه شروع ثابتی برای آن وجود ندارد. می‌تواند از پایه انگشت کوچک شروع شده و از کف دست به پایه انگشت شست برسد. همچنین می‌تواند از زیر خط عشق شروع شده و بدون این‌که به خط زندگی برسد تمام شود.

در کف بینی چینی، خط سلامت، خط ناسالم نیز گفته می‌شود. این خط معمولا در فردی که به اندازه کافی سالم نیستند دیده می‌شود. اما، به این معنا نیست که تمام خط‌های سلامت بد هستند. خط راست بدون این‌که به خط زندگی برسد معمولا نشانه وضعیت سلامت خوب است.

نبود خط سلامت

اگر خط سلامت در دست‌تان وجود ندارد، علامت خوبی است. به این معناست که سالم هستید و مشکل خاصی ندارید.

ستاره

ستاره بر روی خط سلامت نشان می‌دهد که کمک  گرفتن از اعضای خانواده برای شما سخت است.

– زمانی که ستاره‌ای بر نقطه تلاقی خط سر و خط سلامت وجود  داشته باشد، شما در زایمان یا بارداری مشکل دارید.  اگر ستاره، یک ناحیه سیاه را تشکیل دهد، به معنای ابتلا به اختلال ذهنی جدی در زمان تولد است. زنانی که چنین ستاره‌ای دارند معمولا عملکرد جنسی پایینی دارند و بچه‌دار شدن برای‌شان سخت است.

– اگر خط سلامت شما از برآمدگی تیر که در پایه انگشت کوچک قرار دارد بیاید و ستاره‌ای در نقطه شروع آن باشد، شما فرزندی در زندگی نخواهید داشت. همچنین احتمالا به مشکلات کلیوی یا بیماری‌های زنان دچار شوید.

مثلث شانس

به طور کلی، خط سلامت، خط سر و خط زندگی می‌توانند یک مثلث را در دست شما تشکیل دهند. این علامت خوش‌یمنی است. هرچه ناحیه مثلث مسیع‌تر باشد، شانس بیشتری خواهید داشت.

برای مطالعه کاملتر در این باره به مقاله کف بینی خط سلامت مراجعه کنید

۱۳. کف بینی برآمدگی‌های دست

برآمدگی‌های دست که همان برآمدگی‌های گوشتی کف دست هستند نقش مهمی را در کف بینی ایفا می‌کنند.

بر اساس کف بینی چینی، هفت برآمدگی برای هر فرد وجود دارد که هر کدام از آن‌ها نام یک سیاره است و شخصیت‌های مختلفی را نشان می‌دهند. همچنین ویژگی‌های سیاره‌ها در برآمدگی‌های مورد نظر مشخص می‌شوند.

کف بینی انگشت: در کف بینی، طول و شکل انگشتان، ارتباط نزدیکی با شخصیت افراد دارد. از روی آن‌ها می‌توانید بفهمید چه شخصیتی دارید. اثر انگشت نیز در شناخت بهتر خود به شما کمک می‌کند.

خواندن ناخن: ناخن‌ها بخش‌های مهمی از بدن انسان هستند. در کف بینی، ناخن فرد می‌تواند نشان‌دهنده شخصیت، بخت و سلامت فرد باشد. ناخن‌های صورتی، شیشه‌ای و نرم که نمی‌شکنند و سفتی و ضخامت متعادلی دارند و قسمت‌های هلالی  ته ناخن (که اگر در پنج انگشت دیده شوند، بهترین حالت است) که یک پنجم طول ناخن را تشکیل می‌دهند، علائم سلامت فرد هستند.

 نکته:

خطوط کف دست معمولا ثابت نیستند. زمانی که سن‌تان بالا می‌رود و تجربیات‌تان بیشتر می‌شود،  این خطوط نیز تغییر می‌کنند. این‌که آینده خوب، ازدواج خوب، کار خوب و وضعیت سلامتی خوبی داشته باشید، فقط از روی کف دست مشخص نمی‌شود. این مسائل بیشتر به تلاش و عقل و خرد شما ارتباط دارند.  داشتن دید مثبت به زندگی ،  یاد گرفتن چیزهای بیشتری درمورد ارتباط با دیگران و رشد یک شخصیت خوب، چیزهایی هستند که باید به آن‌ها توجه کنید.