چگونه فالوور زیاد کنیم رایگان

نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام رایگان

افزایش فالوور اینستاگرام با ربات اینستاگرام


اینستاساز ، ربات افزایش فالوور اینستاگرام

دیگر هزینه های اضافی و فالوور های فیک و تقلبی بس است، دیگر سختی کشیدن برای ارسال پست منظم و مدیریت صفحه اینستاگرام بس است. اگر به دنبال افزایش فالوور واقعی اینستاگرام هستید، اگر به دنبال فالوور ایرانی و حضور مشتری فعال در صفحه اینستاگرام خود هستید، اگر به دنبال افزایش تضمینی فالوور اینستاگرام اکانت خود هستید، به جای درستی آمده اید!

ربات اینستاگرام چیست؟

اینستاساز یک سیستم فروش فالوور نیست ، ربات اینستاگرام اینستاساز یک سیستم هوشمند برای افزایش فالوور ، تبلیغات و مدیریت اکانت اینستاگرام شماست، ربات می‌تواند با تنظیم شدن بر روی اهداف شما که این اهداف می‌توانند صفحه های رقیب و پرطرفدار اینستاگرام ، تگ ها و یا موقعیت های جغرافیایی از یک شهر گرفته تا یک محله خاص تنظیم شود و از این اهداف برای شما فالوور واقعی و فعال اینستاگرام به صورت تضمینی جمع آوری کند. روش کار به این صورت است که پس از تنظیم و روشن کردن ربات ، ربات به طور هوشمند شروع به لایک کردن ، کامنت گذاشتن و فالو کردن بازار هدف شما می‌کند ، با این کار روزانه حجم زیادی بازدید کننده ، فالوور واقعی و فعال به سمت صفحه ی شما سرازیر می‌شود.

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

تمام فالوور هایی که ربات برای شما جمع آوری می‌کند واقعی هستند و ربات به صورت هوشمند به شما گزارش می‌کند که این فالوور از کدام هدفی که شما برایش تنظیم کرده بودید جذب صفحه شما شده و بازده آن هدف چقدر بوده است.

ارسال پیام دایرکت اتوماتیک

می توانید ربات اینستاگرام تان را تنظیم کنید تا زمانی که یک نفر جدید صفحه ی شما را فالو کرد یک پیام دایرکت جهت تشکر و معرفی کسب و کارتان برای این فالوور جدید ارسال شود ، مشتریان ما با این کار توانسته اند فروش خود را در اینستاگرام ۲ برابر کنند و فالوور های ثابت و وفادار جذب کنند!

ارسال پست زمان بندی شده بر روی اکانت اینستاگرام از روی کامپیوتر

با سایت ما می‌توانید برای ۳ ماه آینده خود برای ساعت و دقایق خاصی برنامه ریزی کنید تا ربات برای شما بر روی صفحه ی تان پست ارسال کند ، شما حتی می‌توانید عکس های صفحات دیگر را نیز repost کنید. دیگر وقتی می‌خواهید مسافرت بروید نگران نخواهید بود که فالوور هایتان شما را فراموش خواهند کرد، صفحه ی شما در نبودتان فعال خواهد بود!

تبدیل 1000 فالوور به 1k

فالووریاب : ربات اینستاگرام افزایش فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند

فالووریاب ربات اینستاگرام هوشمند افزایش فالوور واقعی ایرانی هدفمند و تضمینی اینستاگرام است که به شما این قابلیت را می دهد که برای پیج اینستاگرام خود افزایش فالوور اینستاگرام واقعی و ایرانی و هدفمند انجام دهید. فالووریاب با فعالیت هوشمند در پیج اینستاگرام برای شما از فالوورهای پیج های اینستاگرامی جذب فالوور انجام می دهد که شما تعیین می کنید و به این ترتیب فالوورهایی جذب پیج اینستاگرام شما می شوند که به موضوع پیج و کار شما علاقه مند هستند. با خرید فالوور اینستاگرام از فالووریاب، فالووریاب این تضمین را به شما می دهد که تا زمانی که دقیقا تعداد فالوور خریداری شده را برای پیج اینستاگرام شما جذب کند به فعالیت خود ادامه دهد. همچنین فالووریاب تنها با عضویت و ثبت هر پیج اینستاگرام ۵۰ فالوور رایگان به شما هدیه می‌دهد‌.

افزایش فالوور واقعی رایگان


ربات افزایش فالوور اینستاگرام

اینستا ربات بستری کاملاً امن و هوشمند جهت تبلیغ اکانت شخصی یا کاری شما و افزایش فالوور می‌باشد. اطمینان می‌دهیم هیچ چیز فیک نبوده و ریسکی در کار نخواهد بود. همچنین برای رفاه حال مشتریان امکان ۳ روز تست رایگان همه‌ی قابلیت‌ها را فراهم آورده‌ایم ...

چگونه فالوور فیک بسازیم

افزایش رایگان فالوور اینستاگرام

فالوور رایگان

دریافت فالوور رایگان اینستاگرام

در این پست اینستالایکر قصد دارد بهترین روش افزایش رایگان فالوور اینستاگرام و همچنین افزایش لایک پست های شما در اینستاگرام را آموزش دهد .

کلا دو روش برای افزایش فالوور برای یک صفحه اینستاگرامی هست. روش رایگان و روش پولی. در روش رایگان شما بدون پرداخت حتی ۱ ریال می‌توانید تعداد فالوور ها رو افزایش بدین اما از لحاظ زمانی برای افزایش ۱۰۰۰ فالور باید دو الی سه هفته وقت صرف کنید ولی در روش پولی با پرداخت مبلغی به‌صورت آنی این تعداد فالور را بدست می‌آرید. پس میل شماست که می‌خواهید هفته‌ها وقت صرف کنید و انواع فالور را داشته باشید و یا با دادن ملبغی در عرض مدت کوتاه به تعداد خواسته شده فالوور دریافت کنید.

الف) روش اول، خریدن فالوور اینستاگرام:
در این روش سایت‌ها و فروشنده‌های فراوان و حتی پیج‌های اینستاگرامی وجود دارد که با گرفتن مبالغی به شما فالوور می‌فروشند ولی بر اساس تجربه خریداران و حسن‌کار ما، یکی از بهترین سایت‌های ایرانی برای خرید فالوور اینستاگرام و تبلیغات در اینستاگرام سایت اینستالایکر است که در آن هم قیمت‌ها مناسب می‌باشد، هم همانند خیلی از سایت‌های دیگر نیست که شما پول را بپردازید و طرف جا بزند!
اینستالایکر: یکی از معتبرترین سایت‌های ایرانی دارای نماد اعتماد (eNamad)می باشد که دارای پنلی ساده و امکانات خوب در کنار قیمت‌های پایین می‌باشد که برای تست ۲۰ فالوور رایگان نیز برای شما در نظر گرفته است. سایت اینستالایکر تنها سایت ایرانی است که خود دارای سرور می باشد از این بابت بدون واسطه خرید میکنید و کمترین قیمت را در ایران پرداخت میکنید . از طرفی چون انجام سفارش بدون واسطه می باشد، تمام سفارشات در کسری از دقیقه انجام می شوند

برای ورود به سایت اینستالایکر کلیک کنید

ب) روش رایگان

در این روش شما با لایک کردن یا فالو کردن پست ها یا پیج افراد دیگر ، سکه کسب می کنید و می توانید با سکه های بدست آمده برای خود فالوور سفارش دهید .

شاید خیلی از سایت ها رو دیده باشید که همین کار رو انجام می دهند . یعنی شما با فالو کردن سکه جمع می کنید و برای خودتون فالوور سفارش می دهید . ولی این سایت که بهتون آموزش میدیم ، از دید اینستالایکر بهترین سایت برای جذب فالوور اینستاگرام هست زیرا دارای چند ویژگی مهم هست که در زیر به اونها اشاره میکنیم

۱ – اولین ویژگی این هست که شما میتونید با یک پیج دیگه لایک یا فلو کنید و برای یک پیج دیگه فالوور بخرید .

۲ – دومین ویژگی این سایت این هست که شما میتونید لایک کنید ولی فالوور بخرید ، که خیلی از شما شاید دوس ندارید فالو کنید که آمار فالووینگ هاتون بالا بره . پس با لایک کردن سکه جمع کنید ولی فالوور بخرید .

۳ – سومین ویژگی این سایت این هست که میتونید برای تمام شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک یا اینستاگرام یا سایر موارد ، فالوور یا لایک یا موارد دیگه بخرید .

۴ – جالب ترین ویژگی این سایت این هست که شما با لایک کردن توسط یه شبکه اجتماعی ، میتونید برای خودتون سکه جمع کنید ولی برای یه شبکه اجتماعی دیگه فالوور بخرید!

خب میریم سراغ آموزش این سایت

اسم این سایت ، اد می فست هست .

در ابتدا وارد این سایت می شیم . برای ورود به این سایت روی این لینک کلیک کنید

بعد از ورود به این سایت با این صفحه مواجه خواهید شد . که برای ثبت نام باید روی TRY FOR FREE NOW کلیک کنید

آموزش ثبت نام در سایت addmefast

مرحله اول ثبت نام در addmefast

بعد از کلیک روی گزینه ثبت نام به صفحه ثبت نام هدایت می شوید . در صفحه ثبت نام با ۳ فیلد مواجه می شوید . که اولی ایمیل شما و دومی پسوردی که از این به بعد برای ورود به این سایت در نظر گرفته اید و سومی تکرار همین پسورد می باشد . توجه داشته باشید که سعی کنید ایمیل خود را جیمیل وارد کنید . اگر حساب جیمیل ندارید به این لینک رفته و یک ایمیل در جیمیل ثبت کنید.

پس از پر کردن تمام فیلد ها روی گزینه sign up کلیک کنید تا مراحل ثبت نام کامل شود . توجه کنید که ممکن است پس از کلیک روی این گزینه با موردی شبیه به تصویر زیر مواجه شوید که خطای استفاده از این ایمیل در قبلا می باشد است ، ولی به احتمال زیاد ایمیل فعال سازی را برایتان فرستاده است .

 

مرحله ثبت نام در addmefast

اگر با خطای فوق ؛ یعنی خطای تکراری بودن ایمیل مواجه شدید ، نگران نباشید و حتما به ایمیل خود رفته و inbox خود را چک نمایید . این خطا در اکثر مواقع توسط این سایت نمایش داده می شود .

پس از ورود به inbox ایمیلی را از طرف addmefast مشاهده می کنید . آن را باز نمایید و روی لینک درون آن کلیک کنید تا به این سایت برگشت داده شده و حسابتان فعال شود .

خب تا اینجای آموزش توی این سایت ثبت نام کردیم و الان میتونیم واردش بشیم و فالوور رایگان کسب کنیم!

بعد از ورود به این سایت برای دریافت فالوور یا لایک رایگان ، با صفحه ای شبیه به صفحه زیر مواجه خواهید شد.

مرحله دریافت سکه برای دریافت فالوور

مرحله سوم دریافت فالوور رایگان

همانگونه که مشاهده می کنید ؛ روش ها متفاوتی برای دریافت سکه وجود دارد که میتوانید از طریق این سکه ی دریافتی برای خود فالوور یا لایک رایگان کسب کنید . مثلا می توانید با لایک کردن یک صفحه در فیس بوک ، سکه جذب کنید و یا اینکه با فالو کردن یک پیج در اینستاگرام برای خود فالوور جمع کنید . به عنوان مثال ما میخواهیم با فالو کردن در ایسنتاگرام سکه جذب کنیم . توجه کنید که میتوان از طریق فیس بوک لایک کرد ولی برای حساب اینستاگرام خود فالوور سفارش دهید .

پس ابتدا در یک تب دیگر سایت اینستاگرام را باز کرده و در آن لاگین می شوید (به حساب اینستاگرام خود در کامپیوتر وارد می شوید)

سپس به سایت اد می فست برگشته و روی گزینه Instagram Followers کلیک کنید تا صفحه ای شبیه به صفحه زیر برای شما باز شود .

مرحله فالو کردن

مرحله فالو کردن دیگران برای کسب فالوور رایگان

همانطور که مشاهده میکنید این سایت یک پیج را به شما پیشنهاد می دهد که با فالو کردن آن تعداد ۹ سکه به حساب شما اضافه می شود . روی دکمه سبز رنگ فالو کلیک کنید تا پنجره ای باز شود که در آن پیج آن فرد را مشاهده می کنید . در پنجره باز شده روی فال کلیک کنید ولی پنجره را بلافاصبه نبندید . این کار را بعد از ۲ ثانیه انجام دهید . وقتی پینجره را ببندید ، پیامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن فالو دریافت می کنید که ۹ سکه به حساب شما اضافه خواهد شد . البته تعداد اضافه شده ی سکه را بعد از بارگذاری مجدد صفحه ملاحظه می کنید .

این روند را ادامه دهید تا تعداد سکه هایی که از فالو کردن دیگران کسب کرده اید بیشتر شود . زمانی که سکه ها به تعداد دلخواه رسید می توانید برای خود فالوور رایگان ثبت کنید.

برای دریافت فالوور رایگان اینستاگرام و یا حتی لایک رایگان برای پست ها روی دکمه سبز رنگ Add site/page کلیک کنید . زمانی که روی این گزینه کلیک کنید ، صفحه ای را مشاهده می کنید که در آن می توانید سرویس های مختلف را مشاهده کنید . به عنوان مثال لایک فیسبوک و یا فالوور اینستاگرام و یا لایک اینستاگرام و موارد دیگر . این موارد را میتوانید در فیلد کشویی انتخاب کنید . به عنوان مثال می خواهیم برای یک پیج در اینستاگرام فالوور سفارش دهیم . فیلد های این صفحه را یکی یکی توضیح خواهیم داد .

مرحله دریافت فالوور

مرحله دریافت فالوور رایگان اینستاگرام

فیلد type : در این فیلد میتوانید نوع سرویسی که مایل به سفارش هستید را انتخاب کنید . به عنوان مثال شما تمایل به دریافت فالوور اینستاگرام دارید ، پس گزینه Instagram Followers را انتخاب می کنید .

قسمت countries : کشورهایی که شما مایلید افرادی از آن کشور پیج اینستاگرام شما را فالو کنند . اگر تیک worldwide زده شده باشد ، از تمام کشورها شما را فالو می کنند و سریعتر این عمل ممکن می شود . ولی اگر شما فقط مایل باشید از ایران باشد که سرعت پایین تری دارند.

فیلد username : در این قسمت می بایست آی دی اینستاگرام پیجی که میخواهید برایش فالوور سفارش دهید را وارد کنید.

فیلد Total clicks : به عنوان مثال میخواهید فقط ۲۰۰ نفر این پیج را فالو کنند ، پس روی عدد ۲۰۰ تنظیم میکنیم .

فیلد Daily Clicks : تعداد کسانی که در روز شما را فالو کنند (برای کنترل سرعت مناسب است)

و اما گزینه مهم تر cpc می باشد . این گزینه به معنای این است که به ازای هر فالو ؛ چه مقدار سکه از ما کم و به شخص فالو کننده اضافه شود . این عدد میتواند بین ۲ تا ۱۰ باشد . طبیعی است که هرچقدر این تعداد به ۱۰ نزدیک تر باشد ، سرعت دریافت فالوور های رایگان بالاتر خواهد بود .

پس از پر کردن موارد بالا ، روی گزنه sav changes کلیک میکنیم

فالوور ها به سرعت برای شما خواهند آمد!

امیدوارم خوشتون اومده باشه

فیلم آموزش روش دریافت فالوور رایگان در زیر ضمیمه شده است

1000 فالوور رایگان

اخبار نوین اینستا

1000 فالوور رایگان – افزایش فالوور کاملا رایگان – NovinINSTA

1000 فالوور رایگان,افزایش فالوور کاملا رایگان,برنامه فالوور فیک اینستاگرام رایگان,فالوور فیک رایگان,50 فالوور رایگان,فالوور بقاپ اینستاگرام,فالوور بقاپ

1000 فالوور رایگان طرح جدیدی هست که تیم نوین اینستا قصد انجام آن را دارد , این افزایش فالوور کاملا رایگان برای کاربران جدیدی می باشد که از ماه آذر 1397 به جمع کاربران ما می پیونند و هزار فالوور رایگان به شما اضافه می شود .

1000 فالوور رایگان چه سودی می تواند برای کاربران داشته باشد ؟

ببینید قطعا شما اگر بخواین وارد دنیای اینستاگرام مارکتینگ شوید , می دانید که خیلی رقابت الان شدید شده است و در بهترین حالت برای افزایش فالوور واقعی باید از ربات اینستاگرام استفاده کنید که قبلا در این مورد خیلی صحبت کردیم و دیگ اینجا نیاز نیست بگیم !

اما برای شروع خیلی بهتره که مثلا یه تعدادی فالوور داشته باشید که یکم پیج تو چشم تر باشد .

حتما مطالعه کنید :
دوست دارید هزاران فالوور واقعی خودتون از جامعه هدف شغل خودتون جذب کنید ؟

بدون اینکه خرید فالوور انجام بدید و فالوور فیک بخرید و … ؟!

ربات اینستاگرام ›

 

واقعا این موضوع موثر می باشد .

لذا تصمیم گرفتیم برای کاربران محترم نوین اینستا از این پس به ازای هر ثبت نامی که انجام میدند 1000 فالوور اضافه کنیم .

بله این طرح از این پس حتما انجام می شود ! و کاملا واقعی می باشد 🙂

این طرح را فقط برای کسانی اجرا می کنیم که واقعا قصد پیشرفت در دیجیتال مارکتینگ را داشته باشند و نه صرفا جهت خوش گذرانی !

1000 فالوور رایگان هیچ کاری برای شما نخواهد کرد مگر اینکه شما بتوانید این فالوورها را به جامعه هدف تبدیل کنید و واقعا قصد پیشرفت داشته باشید .

ما واقعا دوست داریم شما صدها هزار فالوور واقعی داشته باشید نه 1000 !

تکنیک های منسوخ شده افزایش فالوور مثلا واقعی اما 1 ریالی

اما لازم میدونیم به شخصه یک ترفند افزایش فالوور که حتی 1 ریال هم نمی ارزد را خدمت شما توضیح بدم تا متوجه شید قضیه این موضوع سکه بگیر و … دقیقا چی هست …

بعضا دیدیم در برخی سایت ها و فیلم ها گفته شده روزانه 1000 فالوور واقعی جذب کنید

قبلا در مقاله نرم افزار فالووربگیر به صورت مختصر در این مورد صحبت کردیم که حتما آن را مطالعه کنید :
نرم افزار فالووریاب ›

اما اینکه این سیستم به چه صورتی کار میکند و برای چی ما مدعی هستیم که حتی 1 ریال هم ارزش ندارد در ادامه توضیح خواهیم داد :

روال کار نرم افزار سکه بگیر که با اسم های  ” سکه بی نهایت فالور بگیر ” و ” دانلود برنامه فالوور بقاپ اینستاگرام ” و ”دانلود سکه بینهایت فالور بگیر اینستا ” که بیشتر به یک FUN شبیه هست به این شکل هست که شما ثبت نام میکنید و مثلا روزانه با فالوو کردن کسان دیگر که اونا هم ثبت نام کردند و … سکه دریافت می کنید و امتیاز میگیرید , اما حالا اینجاش جالب می شود که مثلا یک نفر می رود 100 تا پیج فیک درست می کند و با هر کدام سکه میگیرد و قطعا اونا باید شما رو فالوو کنند دیگ ! درسته ؟

یعنی 100 تا پیج فیک که فعالیت ندارد شما را باید فالوو کنند و کردند !

خوب !

شما هم به طبع باید فالوو کنید و … !

همین سیکل هی در جریان هست و … یعنی کلی فالوور واقعی میگیرید  ! اما غیر فعال و بهتره بگیم فیک !

فکر میکنیم بهتر باشه در این موضوع یک ویدئو خیلی خوب براتون تهیه کنیم تا بهتر با این موضوع آشنا شوید .

بریم سراغ 1000 فالوور رایگان که تیم نوین اینستا برای شما اضافه می کند .

1000 عدد افزایش فالوور کاملا رایگان

این 1000 فالوور رایگان بلافاصله بعد از تهیه پکیج ربات اینستاگرام نوین برای شما اضافه می شود .

پکیج های ربات اینستاگرام هم می توانید در قسمت مربوطه مطالعه کنید .

این کار فقط با هدف کمک به کسب و کارهای مردم کشور عزیزمون هست !

اگر کار بیشتری هم در جهت رونق به کسب و کار شما دوست خوبم نیاز باشه مطمئن باشید یک تیم حرفه ای بدون هیچ چشم داشتی با شما خواهند بود .

ما واقعا لذت میبریم میبینیم که کسب و کارهای مردممون خوب پیش بره و کجا بهتر از پلت فرم اینستاگرام که حدود 28 میلیون کاربر فقط ایرانی داره !؟

نحوه درخواست 1000 فالوور رایگان نیز به این شکل می باشد که شما بعد از تهیه پکیج مورد نظر از طریق تلگرام و یا ایمیل شرکت ایمیل خرید و یوزرنیم را ارسال کنید تا باقی کارها را بچه های پشتیبانی براتون انجام بدند .

 

مجدد تاکید میکنیم که در جهت پیشرفت کسب و کارهای مردم عزیزمون در هر جای ایران هر کمکی نیاز باشد انجام میدیم .

این هدف نهایی تیم ما می باشد که به نتایج خیلی خوبی هم رسیدیم و دعای خیلی از شما دوستان مهربان همیشه پشت ما احساس می شود .

 

مطالب پربازدید این هفته :

تبلیغات در اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام

دیجیتال مارکتینگ چیست

70% جذب فالوور بیشتر با تعامل در اینستاگرام

نوین اینستا در شبکات اجتماعی:

لینکدین – پینترست – گوگل پلاس – یوتیوب – اینستاگرام – فیسبوک

راز افزایش فالوور

۵ راز علمی جالب برای افزایش تعداد فالوورها در اینستاگرام!

۵ راز علمی جالب برای افزایش تعداد فالوورها در اینستاگرام!
۵ راز علمی جالب برای افزایش تعداد فالوورها در اینستاگرام!Reviewed by اینستاگرام من on Jul 6Rating: ۵.۰۵ راز علمی جالب برای افزایش تعداد فالوورها در اینستاگرام!چگونه می‌توانم فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشم؟ راز افزایش فالوور اینستاگرام چیست ؟ عکس‌های من بسیار خوب هستند اما به‌اندازه کافی لایک نمی‌گیرند!

چگونه می‌توانم فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشم؟  راز افزایش فالوور اینستاگرام چیست ؟ عکس‌های من بسیار خوب هستند اما به‌اندازه کافی لایک نمی‌گیرند! من به فالوورهای بیشتری در اینستاگرام نیاز دارم! چکار کنم تا افراد بیشتری پست‌های من را ببینند؟ باتوجه به محبوبیت روزافزون شبکه اجتماعی اینستاگرام و رسیدن به حدی که توانایی رقابت با شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و توییتر را دارد، طرح این اظهارنظرها و پرسش‌ها بسیار متداول شده است.

متاسفانه پاسخ به این سوالات ساده نبوده اما در این مطلب به توضیح مواردی خواهیم پرداخت که باعث خواهند شد تعداد افرادی که مطالب شما را دنبال می‌کنند روز به روز افزایش یابند. این رازها با مطالعات و جستجوی فراوان بدست آمده‌اند، پس بدنیست برای یک‌بار هم که شده تاثیر آن‌ها را بر افزایش تعداد فالوورهای خود بررسی کنید.

نیازی به مربعی بودن عکس‌ها نیست!

اینستاگرام = عکس‌های مربعی! این تساوی، محدودیتی است که ما در ذهن خود ایجاد کرده‌ایم تا به سراغ یافته‌های جدید نرویم اما واقعیت این است که هیچ نیازی به مربعی بودن عکس‌ها نیست. با توجه به اینکه نسبت استاندارد در اکثر دوربین‌ها ۲:۳ است عکس‌های افقی یا عمودی با ابعاد واقعی جذاب‌تر خواهند بود و از سوی دیگر برنامه‌های آنلاین متفاوتی وجود دارند که به شما این امکان را خواهند داد تا بدون برش تصویر آن‌را به همان صورت منتشر کنید. برنامه       Instasize برای iOS، برنامه NoCrop for Instagram برای اندروید و برنامه Cropic برای ویندوز از جمله این برنامه‌ها به‌شمار می‌آیند.

نیازی به مربعی بودن عکس‌ها در اینستاگرام نیست!
افزایش فالوور اینستاگرام|نیازی به مربعی بودن عکس‌ها در اینستاگرام نیست!

استفاده از پست‌هایی با چهره خودتان یا دیگران

مطمئنا همه ما به پست‌هایی که در آن‌ها چهره افراد وجود دارند توجه بیشتری می‌کنیم. مهم نیست که این افراد در خیابان، ملاقات، ویدئو و یا در مکان‌های دیگری باشند. انستیتو تکنولوژی Georgia و آزمایشگاه یاهو در تحقیقاتی به تحلیل ۱.۱ میلیون تصویر در اینستاگرام پرداخته که نتیجه آن به شرح زیر است:

استفاده از پست‌هایی با چهره خودتان یا دیگران
استفاده از پست‌هایی با چهره خودتان یا دیگران

نسبت لایک‌ها در عکس‌هایی با چهره افراد ۳۸ درصد بیشتر از عکس‌هایی است که در آن‌ها خبری از چهره نیست. کامنت‌ها یا همان اظهارنظرها در پای عکس‌هایی با چهره افراد ۳۲ درصد بیشتر از تعداد کامنت‌ها در تصاویری است که هیچ چهره‌ای در آن وجود ندارد.

این نتایج به‌خوبی موید آینده روشن عکس‌های سلفی هستند. با این اوصاف در صورتی که حتی حساب کاربری حقوقی و یا مربوط به تبلیغ برای برندی خاص را در اختیار دارید، در به‌روزرسانی‌های خود استفاده از چهره افراد را فراموش نکنید. حساب رسمی نشنال جئوگرافیک به‌خوبی از چهره افراد در تصاویر خود استفاده می‌کند.

استفاده از رنگ‌های آبی و زرد در تصاویر

استفاده از رنگ‌های آبی و زرد در تصاویر
افزایش فالوور اینستاگرام|استفاده از رنگ‌های آبی و زرد در تصاویر

در صورتی که شما حساب کاربری مربوط به یک شرکت و یا برند را در اینستاگرام اداره می‌کنید، مدنظر داشته باشید که براساس تحقیقات دانشگاه Winconsin، عکس‌هایی که از رنگ‌های زرد و آبی بیشتری بهره می‌برند تاثیر بیشتری بر روی جلب نظر مخاطبان دارند.

استفاده از کپشن‌های بلندتر به‌منظور توضیح بیشتر

استفاده از کپشن‌های بلندتر به‌منظور توضیح بیشتر
افزایش فالوور اینستاگرام | استفاده از کپشن‌های بلندتر به‌منظور توضیح بیشتر

استفاده از کپشن‌های طولانی‌تر باعث خواهد شد افراد، درک بهتری از عکس‌های شما داشته باشند و بنابراین بیشتر با تصاویر شما ارتباط برقرارکرده و آن‌ها را لایک کنند و یا به اظهار نظر در خصوص عکس‌های شما تشویق شوند.

در مطالعه انجام شده توسط دانشگاه Winconsin و شرکت Olapic نتیجه بدست آمده نشان می‌دهد محصولاتی که از کپشن‌های طولانی‌تری بهره می‌برند در مقایسه با محصولاتی که کپشن و توضیح کوتاهتری برای آن‌ها درج شده فروش بیشتری دارند. بنابراین فارغ از آنچه که هدف شما در استفاده از اینستاگرام می‌باشد، استفاده از کپشن‌ها و توضیحات مزین به هش‌تگ طولانی‌تر می‌تواند داستانی که ماورای عکس شما وجود دارد را به خوبی بازگو کند.

استفاده از رنگ‌های روشن‌تر

انستیتو تکنولوژی Aditya Kholsa ماساچوست به همراهی چندین سازمان دیگر به بررسی آنچه باعث محبوبیت یک عکس می‌شود پرداختند. در این تحقیق که با عنوان What Makes an Image Popular منتشر شده، از ۲.۳ میلیون عکس موجود بر روی فلیکر نمونه‌گیری شد. نتیجه تحقیق نشان از اهمیت رنگ‌ها در محبوبیت تصاویر دارد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید تصاویری که از رنگ‌هایی تیره‌تر بهره می‌برند در مقایسه با تصاویر مزین به رنگ روشن، تنها نیمی از محبوبیت آن‌ها را دارند. بنابراین تا حد ممکن میزان روشنایی عکس‌های خود را افزایش دهید(اینستاگرام به ابزاری پیش فرض جهت نیل به این هدف تجهیز شده اما در استفاده از آن نباید زیاده‌روی کنید) و از رنگ‌های قرمز، زرد و آبی روشن استفاده کنید.

در کنار این موارد، راهکارهای تجربی دیگری مانند به‌اشتراک‌گذاری مطالبی که افراد بتوانند با آن ارتباط برقرارکنند و مشترکاتی با خود در آن بیابند، انتشار مطالب در زمان مناسب، فالو کردن دیگران، کامل‌کردن شرح حال خود، طرح سوال در کپشن‌ها، انتشار پست به‌صورت دوره‌ای و البته نه به تعداد زیاد و استفاده از فیلترهای مختلف نیز تاثیراتی مثبت دارند.

در صورتیکه توصیه‌های دیگری برای افزایش تعداد فالوورها دارید و یا از یکی از راهکارهای موجود در این مطلب استفاده کرده‌اید، خوشحال خواهیم شد در قسمت نظرات نوشته‌های شما را نیز در این مورد بخوانیم.

افزایش فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام
افزایش فالوور اینستاگرام | خرید فالوور اینستاگرام

هشتگ برای جذب فالوور

هشتگ های معروف و پر استفاده در اینستاگرام

هشتگ در اینستاگرام تاثیر زیادی در جذب فالوور دارد.در اینجا تعداد از هشتگ های پر استفاده در اینستاگرام رو برای شما قرار خواهیم داد

  • مجموعه : آموزش
  • انتشار : دوشنبه 4 تیر 1397
  • تعداد بازدید: 20885 بازدید
هشتگ های معروف و پر استفاده در اینستاگرام

پر بازدید ترین هشتگ های فارسی

استفاده از هشتگ درست در پستی که منتشر می کنید 12.6 درصد مشارکت مخاطبان در پست شما را افزایش میدهد

شما در هر پست میتوانید از 30 هشتگ استفاده کنید.و این رو هم فراموش نکنید که استفاده از هشتگ های تکراری به صورت مکرر باعث میشه که اینستاگرام  شمارو جریمه کند و بدون اینکه خودتون متوجه بشید پست شما از چشم مخاطبینتون دور می ماند.


در اینجا 100 هشتگ معروف و پراستفاده به زبان فارسی  رو برای شما دوستان عزیز قرار می دهیم

#ایران

#ایرانی

#ایرانگردی

# خوشمزه

#رفیق

#تهران

#تهرانگردی

#خاطره #عشق

#عکس

#عکاسی

#تهرانی

#خاطره

#قدیمی

#بازیگر

#خواننده

#پول

#انگیزه

#انگیزشی

#جذب

#روانشناس

#ایرانیان

#کتاب

#ویدیو

#خنده

#خنده_دار

#غم

#من

#تو

#مادر

#پدر

#خواب

#شمال

#اصفهان

#تبریز

#خوزستان

#مشهد

#خراسان

#موفقیت

#زن

#مرد

#مردانه

#دختر

#دخترانه

#دخترونه

#پسر

#استقبال

#استقلال

#پرسپولیس

#ثروت

#محبت

#آزدی

#زندگی

#خوب

#آزاد

# زیبا

# زیبایی

#غمگین

#زندگی

#پارس

#خلیج_فارس

#فالو

#فالوور

#لایک

#کامنت

#تاریخ

#تاریخی

#iran

#irani

#iran_aks_mobile

#iranemoon

#iraninsta

#iranian_photography

#iran_traveling

#isfahan

#radiojavan

tehrani

#جوان

#جوانی

#جوانان

#طبیعت

#طبیعتگردی

#طبیعت_گردی

#کوه

#کوهنوردی

#کوهستان