بهترین پاور بانک 2018

امروزه نقش پاوربانک ها در زندگی افراد به موجب افزایش استفاده از گوشی هوشمند، تبلت و لپ‌تاپ، پررنگ‌تر از قبل شده و به عنوان یکی از اجزای تقریبا ضروری شناخته می‌شوند. در این نوشتار بهترین پاوربانک های سال 2018 معرفی خواهند شد.

پاوربانک‌ها ابزارهای بسیار کارآمدی هستند که کمک می‌کنند شارژ گوشی هوشمند، تبلت و یا حتی لپ‌تاپ کاربر همیشه در حالت فول و کامل باقی بماند. با این حال برای انتخاب یک پاوربانک، ویژگی‌ها و فاکتورهای دیگری نیز درنظر گرفته می‌شوند. برای مثال اینکه اندازه و سایز پاوربانک‌ در حدی باشد که به‌راحتی در جیب یا کیف کاربر قرار بگیرد و یا تعداد دفعاتی که یک پاوربانک‌ می‌تواند گوشی هوشمند کاربر را شارژ کند، هر دو از نکات مهمی هستند که می‌بایست در هنگام خرید یک پاوربانک‌ به آن دقت کرد. از آنجا که به اواخر سال 2018 نزدیک می‌شویم، قصد داریم در این نوشتار 14 پاوربانک‌ برتر سال 2018 را با هم مرور کنیم. گفتنی است در میان فهرست برترین پاوربانک‌ها، جدیدترین پاوربانک کمپانی موفی (Mophie) را نیز شاهد هستیم. در این پاوربانک‌ برای گوشی‌های آیفون 10 اس، آیفون 10 اس مکس، آیفون 10 و آیفون 8 از رابط اتصال لایتنینگ استفاده شده است.

گفتنی است تمام پاوربانک‌هایی که در ادامه معرفی خواهند شد، یک ویژگی مشترک خواهند داشت: همگی آماده هستند که در پایان روز که شارژ باتری گوشی هوشمندتان رو به اتمام است، آن را شارژ کنند. با پلازامگ همراه باشید تا در ادامه برترین پاوربانک‌هایی که سایز و طراحی مناسب، ظرفیت شارژ بالا و قابلیت پشتیبانی از شارژ لپ‌تاپ را دارند با هم مرور کنیم.

 

راهنمای خرید پاور بانک

در هنگام خرید پاوربانک باید به عوامل مختلفی توجه کرد مانند:

  • ظرفیت
  • اندازه وزن
  • زمان شارژ
  • قابلیت های اضافه

ظرفیت

ظرفیت پاورنک شاید یکی از مهمترین موارد خرید پاوربانک باشد. چرا که مقدار برق ذخیره شده در این دستگاه برای مصرف کنندگان بسیار اهمیت دارد.

اندازه وزن

وزن یک پاوربانک شاید عامل مهمی نباشد اما در سفر های طولانی و اگر فردی باشید که آن را حمل میکنید بسیار سخت میشود ، پس در راهنمای خرید پاوربانک باید به این مورد اشاره کنیم که وزن این گجت بسیار مهم است که سبک باشد.

زمان شارژ

زمان شارژ پاوربانک بستگی به میزان حجم ظرفیت هر دستگاه دارد. دستگاه هایی با ظرفیت بالا حجم شارژ بیشتری را نیز طلب میکنند و زمان شارژ این پاوربانک ها بسیار بالاست.

قابلیت های اضافه

قابلیت های اضافه یک پاوربانک میتواند اپشن های خوبی باشد تا امکانات بیشتری را از یک دستگاه استفاده کنید، از قابلیت های بیشتر پاوربانک میتوان به لامپ، فندک، جای چاقو و …. اشاره کرد.

بهترین پاوربانک های 2018

بهترین پاوربانک های 2019 کدام‌اند؟

این روزها همگان پس از خرید گوشی همراه یا تبلت بدون شک به دنبال پاوربانکی با کیفیت می‌گردند تا بتوانند بدون همراه داشتن شارژر دستگاه خود را شارژ کنند. پاوربانک‌های متنوعی با ظرفیت‌هایی همچون 2000، 5000 و یا بیشتر در بازار موجود است که شما می‌توانید با توجه به ظرفیت باتری دستگاه خود پاوربانک موردنظر را خریداری کنید. اما قبل از خرید حتما سوالاتی مانند کدام یک از برندهای پاوربانک بهتر است؟ و یا بهترین پاوربانک موجود در بازار کدام‌اند؟ ذهن شما را به خود مشغول می‌کند بنابراین ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین پاوربانک‌ها را بشناسید و با خیال آسوده آن‌ها را خریداری کنید.

برای بررسی و معرفی بهترین پاوربانک‌ها از اطلاعات موجود در سایت شرکت های تولید کننده آن و نیز نقد و بررسی سایت های معتبری همچون pcworld ،pcmag و.. کمک گرفته ایم. تا آخر این مطلب همراه دیجت نست باشید اما قبل از تصمیم به خرید حتما به نکاتی که در ادامه با عنوان بهترین پاوربانک را چگونه انتخاب کنیم؟ مطرح شده است توجه کنید.

1. پاور بانک Moshi IonSlim 5000

بهترین شارژر همراه موشی با ظرفیت 5000 میلی آمپر

پاور بانک Moshi IonSlim

پاور بانک Moshi IonSlim 5000 جزو یکی از بهترین پاوربانک‌های تولید شده است که با شدت خروجی 3.0 آمپر دستگاه شما را خیلی سریع تر از پاوربانک‌های دیگر شارژ خواهد کرد. بدنه‌ی این دستگاه با طراحی بسیار زیبا از جنس آلومینیوم ساخته شده است که دارای ابعاد 8.5 × 70 × 130 میلی‌متر و وزن 143 گرم است. این پاوربانکِ فوق‌العاده، زمانی که لپ‌تاپ یا گوشی همراه دارید، می‌توانید آن را به راحتی با خود حمل کنید. این دستگاه با موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دستگاه‌های دیگر سازگار می‌باشد. بانک قدرتمندی که از فناوری  USB-C پشتیبانی کرده و دستگاه شما را با سرعت بالایی شارژ می‌کند.

نام پاور بانک Moshi IonSlim 5000
برند Moshi
تعداد درگاه خروجی 2 عدد
ظرفیت 5150mAh
وزن 143 گرم
شدت جریان خروجی 3.0 آمپر

 

2. پاور بانک PNY slim 5000

پاور بانک PNY slim 5000

PNY slim 5000 یک پاوربانک آمریکایی است که ظرفیت آن معادل 5200 میلی آمپر ساعت می‌باشد و در حدود یک بار گوشی شما را شارژ می‌کند. این پاوربانک مجهز به دو خروجی 1 و 2.4 آمپری است و دارای یک نشانگر دیجیتالی است که میزان شارژ باقی مانده را به شما نمایش می‌دهد. این پاوربانک دارای دو پورت USB 2.0 است که می‌توانید دو دستگاه را به صورت همزمان شارژ کنید. اگر بودجه‌ی محدودی دارید، این پاوربانک را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نام پاور بانک PNY slim 5000
برند PNY
تعداد درگاه خروجی 2 عدد
ظرفیت 5200mAh
شدت جریان خروجی 1 و 2.4 آمپر

 

3. پاور بانک Belkin Pocket Power 5000

پاوربانک Belkin Pocket Power

اگر به دنبال یک پاوربانک سبک وزن هستید، پاوربانک Belkin Pocket Power 5000 برای همین منظور ساخته شده است. فقط به این نکته توجه داشته باشید که ظرفیت این پاوربانک 5000 است و دارای 1 درگاه خروجی برای شارژ کردن می‌باشد. این پاوربانک دارای 4، LED است که مقدار شارژ باطری آن را به شما نمایش می‌دهد. این پاور بانک تا یک و نیم بار قادر به شارژ گوشی iPhone 7 می‌باشد. بدنه‌ی این پاوربانک از پلاستیک ساخته شده است.

نام پاور بانک Belkin Pocket Power 5000
برند بلکین | Belkin
تعداد درگاه خروجی 1 عدد
ظرفیت 5000mAh
وزن 131 گرم
شدت جریان خروجی 2.4 آمپر

 

4. پاور بانک Aukey PB-XN10 10000mAh Power Bank

بهترین شارژر همراه آکی با ظرفیت 10000 میلی آمپر

پاور بانک Aukey PB-XN10 10000mAh Power Bank

پاوربانک آکی مدل Aukey PB-XN10 با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت می‌تواند تا 2 بار گوشی شما را شارژ کند. شدت جریان خروجی این پاوربانک 3.0 آمپر است و دارای 2 درگاه خروجی است. این پاوربانک قابلیت‌هایی چون امکان شارژ تبلت، شارژ شدن سریع پاوربانک، شارژ ایمن (MultiProtect) را در خود دارد. بدنه‌ی جنس این محصول از ABS است که در نهایت بدنه‌ای ضد خش و ضد حرارت را به شما خواهد داد. 

نام پاور بانک Aukey PB-XN10 10000mAh Power Bank
برند Aukey | آکی
تعداد درگاه خروجی 2 عدد
ظرفیت 10000mAh
وزن 200 گرم
شدت جریان خروجی 3.0 آمپر
از کجا  بخریم: پاوربانک Aukey PB-XN10 10000mAh

 

 

5. پاور بانک Mophie powerstation XL 10000

پاوربانک Mophie powerstation XL 10000

پاور بانک موفی مدل powerstation XL 10000 یک پاور بانک اسلیم و آلومینیومی است که با وزن سبکی که دارد مناسب مسافرت می‌باشد. این پاوربانک قادر است یک گوشی هوشمند را تا 3 برابر شارژ کند. این باتری قدرتمند نیز برای کاربرانی که نیاز به برق بیشتری دارند یا به طور همزمان دو تبلت را می‌خواهند شارژ کنند طراحی شده است. پس از یک طراحی فوق‌العاده آلمینیومی مقاوم با 3 نوع رنگ‌بندی زیبا، با دو درگاه USB می‌توانید دو دستگاه را به صورت همزمان به پاوربانک متصل کنید. این پاوربانک را در سه رنگ می‌توانید تهیه کنید. 

بهترین کنسول بازی 2018 برای شما کدام است؛ ایکس باکس وان، پلی‌استیشن ۴ یا نینتندو سوویچ؟
مشاهده کنید!
نام پاور بانک Mophie powerstation XL 10000
برند موفی | Mophie
تعداد درگاه خروجی 2 عدد
ظرفیت 10000mAh
وزن 210 گرم
شدت جریان خروجی 2.1 آمپر

 

 

بهترین پاوربانک را چگونه انتخاب کنیم :

برای انتخاب یک پاوربانک مناسب باید مواردی را در نظر داشته باشیم که در ادامه به چند نمونه اشاره خواهیم کرد.

بهترین مارک پاوربانک: انکر (Anker) و شیائومی (Xiaomi)

ظرفیت پاوربانک: پاوربانک‌های متنوعی با ظرفیت های مختلفی از 2000mAH تا 35000 میلی‌آمپرساعتی تولید و به بازار عرضه شده‌اند. اما کدام یک از این ظرفیت‌ها برای شما مناسب خواهد بود؟ با توجه به ظرفیت دستگاهتان (گوشی، تبلت، لپتاپ) و تعداد دفعاتی که می‌خواهید شارژ شود، پاوربانکی با ظرفیت مناسب را انتخاب کنید. برای مثال اگر گوشی همراه شما دارای ظرفیت باتری 3000 میلی آمپری باشد و بخواهید پاوربانکی داشته باشید که بتواند 3 مرتبه به طور کامل آن را شارژ نماید باید پاوربانکی با ظرفیت 10000mAh را خریداری کنید در غیر اینصورت می‌توانید یکبار تبلت خود را شارژ نمایید. بنابراین متوجه شدیم که هرچه مقدار mAH یک پاوربانک بیشتر باشد تعداد دفعات بیشتری را می‌توانید برای شارژ از آن استفاده کنید همچنین قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

وزن پاوربانک: وزن نیز یکی از پارامترهای مهم در انتخاب یک پاوربانک است. اگر شما می‌خواهید پاوربانک خود را همیشه در دسترس داشته باشید و آن را جا به جا کنید بهتر است پاوربانکی انتخاب کنید که دارای ظرفیت پایینی باشد چرا که با افزایش ظرفیت پاوربانک‌ها، طبعا حجم و وزن آن‌ها نیز بیشتر خواهد شد. 

تعداد پورت‌ها: همانطور که در ابتدای مقاله توضیح داده‌ایم پورت‌های یک پاوربانک بستگی به تعداد دستگاه های شما دارد اگر می‌خواهید دو یا سه دستگاه خود را به صورت همزمان به پاوربانک متصل کنید باید از پاوربانکی استفاده کنید که دارای بیش از یک درگاه USB است.

 

6. پاور بانک Xiaomi Mi Pro PLM01ZM 10000mAh Power Bank

پاور بانک Xiaomi Mi Pro PLM01ZM 10000mAh Power Bank

پاوربانک شیائومی مدل Mi Pro PLM01ZM یک پاوربانک قدرتمند است که قادر به شارژ کردن شارژ سریع Qualcomm 2.0 می‌باشد. باتری لیتیومی این دستگاه که  100000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد، می‌تواند تا 4 بار گوشی آیفون شما را شارژ کند. درگاه خروجی این پاوربانک USB تایپ C است. بدنه‌ی این پاور بانک از آلمینیوم ساخته شده است که باعث می‌شود حس خوشایندی را هنگام به دست گرفتن آن احساس کنید. خلاصه برند شیائومی جزو برند‌های مقرون به صرفه و البته با کیفیت می‌باشد و از تهیه‌ی آن پشیمان نخواهید شد.

نام پاور بانک Xiaomi Mi Pro PLM01ZM 10000mAh Power Bank
برند شیاومی | Xiaomi
تعداد درگاه خروجی 1 عدد
ظرفیت 10000mAh
وزن 223 گرم
شدت جریان خروجی 2 آمپر
از کجا  بخریم: پاوربانک Xiaomi Mi Pro PLM01ZM 10000mAh

 

 

 

7. پاور بانک Romoss ACE 10000mAh Power Bank

پاوربانک Romoss ACE 10000mAh Power Bank

برند Romoss از برترین برند‌های چینی است که در زمینه‌ی تولید لوازم جانبی محصولات تکنولوژی فعالیت می‌کند، ظرفیت این پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعت می‎‌باشد بدان معناست که تا چهار بار گوشی همراه شما را شارژ می‌کند. این پاور بانک در دو رنگ خاکستری و رز گلد موجود می‌باشد، ابعاد این پاوربانک 30 × 56.5 × 91 میلی‌متر می‌باشد. جنس بدنه‌ی این پاوربانک از جنس فلز می‌باشد و شما قادر به شارژ کردن دو دستگاه به طور همزمان هستید.

نام پاور بانک Romoss ACE 10000mAh Power Bank
برند روموس | Romoss
تعداد درگاه خروجی 2 عدد
ظرفیت 10000mAh
وزن 252 گرم
شدت جریان خروجی 1.0 آمپر , 2.1 آمپر
از کجا  بخریم: پاوربانک Romoss ACE 10000mAh Power Bank

 

 

 

8. پاور بانک Griffin Reserve 10000 power bank

پاوربانک Griffin Reserve 10000 power bank

پاوربانک Griffin Reserve به شما ظرفیتی چون 10000 میلی امپر ساعت می‌دهد. نوع باتری این پاوربانک لیتیوم و شدت جریان خروجی این پاوربانک 2.4 آمپر می‌باشد؛ مهم تر از آن، از تکنولوژی Fast-charging پشتیبانی می‌کند. این پاوربانک دارای چندین LED است که میزان باتری پاوربانک را به شما نمایش می‌دهد. شما با این پاور بانک می‌توانید تا دو بار گوشی خود را شارژ کنید. شما برای تهیه‌ی این پاور بانک باید به بازار‌های مربوطه مراجعه کنید و خرید خود را به سرانجام برسانید.

نام پاور بانک Griffin Reserve 10000 power bank
برند گریفین | Griffin
تعداد درگاه خروجی 1 عدد
ظرفیت 10000mAh
شدت جریان خروجی 2.4 آمپر
از کجا  بخریم: پاوربانک Griffin Reserve 10000 power bank

 

 

9. پاور بانک Xiaomi ZMI QB810 10000mAh Power Bank

پاوربانک ZMI PowerPack

Xiaomi ZMI QB810 یک پاوربانک قدرتمند برند شیاومی است که از طراحی اسلیمی برخوردار است. این پاوربانک دارای فناوری Quick Charge 2.0 است که باعث شده گوشی شما سریع شارژ شود. این پاوربانک قابلیت شارژ دستگاه‌هایی با ولتاژ پایین مثل هدست های بلوتوث، ساعت و مچ بند هوشمند را در خود دارد. ابعاد این پاوربانک 12.7 × 69 × 127 میلی‌متر می‌باشد. شما این پاوربانک را در سه رنگ مشکی، سفید و آبی می‌توانید تهیه کنید.

بهترین مانیتورهای 2019 کدامند؟
مشاهده کنید!
نام پاور بانک Xiaomi ZMI QB810 10000mAh Power Bank
برند Xiaomi ZMI
تعداد درگاه خروجی 1 عدد
ظرفیت 10000mAh
وزن 117 گرم
شدت جریان خروجی 2.4 آمپر
از کجا  بخریم: پاوربانک Xiaomi ZMI QB810 10000mAh

 

 

10. پاور بانک Energizer UE10002 10000mAh Power Bank

پاوربانک Energizer UE10002 10000mAh Power Bank

پاوربانک انرجایزر مدل UE10002 با شدت خروجی 1.0 آمپر و 2.0 آمپر جزو برترین پاوربانک‌ها شناخته شده است. این پاور بانک دارای چهار نمایشگر LED است که میزان شارژ پاوربانک را به شما نمایش می‌دهد. جنس بدنه‌ی این پاور بانک از فلز است و به طور همزمان می‌توانید دو دستگاه را شارژ کنید. این پاوربانک نیز از قابلیت Fast charging پشتیبانی می‌کند. باتری این پاوربانک از نوع لیتیوم-پلیمری می‌باشد. 

نام پاور بانک Energizer UE10002
برند Energizer | انرجایزر
تعداد درگاه خروجی 2 عدد
ظرفیت 10000mAh
وزن 250 گرم
شدت جریان خروجی 1.0 آمپر , 2.0 آمپر
از کجا  بخریم: پاوربانک Energizer UE10002 10000mAh Power Bank

 

 

 

11. پاور بانک Anker A1215 Powercore 13000mAh Power Bank

بهترین شارژر همراه انکر با ظرفیت 13000میلی آمپر

پاور بانک Anker A1215 Powercore 13000mAh Power Bank

پاوربانک Anker A1215 با ظرفیتی 13000mAh و وزنی حدود 240 گرم، یکی از پاوربانک‌های ایده آل برای استفاده‌ی روزمره است. وزن این پاوربانک نسبت به پاوربانک‌های دیگر انکر بسیار پایین می‌باشد. این پاوربانک از دو درگاه خروجی با شدت جریان خروجی 3 آمپر ساخته شده است. این پاوربانک از فناوری‌های پاور آی‌کیو (Power IQ) و ولتاژ بوست (Voltage Boost) برای افزایش شارژ سریع و جلوگیری از کاهش ولتاژ ساخته شده است.

نام پاور بانک Anker A1215 Powercore 13000mAh Power Bank
برند انکر | Anker
تعداد درگاه خروجی 2 عدد
ظرفیت 13000mAh
وزن 240 گرم
شدت جریان خروجی 3.0 آمپر
از کجا  بخریم: پاوربانک Anker A1215 Powercore 13000mAh Power Bank

 

 

12. پاور بانک RAVPower RP-PB080 10400mAh Power Bank

بهترین شارژر همراه 10400mAh وایرلسی 

پاوربانک RAVPower RP-PB080 10400mAh Power Bank

شارژر همراه راوپاور مدل RP-PB080 یک پاوربانک آمریکایی است که ظرفیتی چون 10400 میلی آمپر ساعت دارد. شما به دو صورت کابلی و وایرلسی قادر به شارژ کردن گوشی همراهتان هستید. توجه داشته باشید که قدرت شارژ کردن از طریق وایرلس از کابلی کمتر است و تقریبا قدرت شارژ آن نصف است. شما از طریق بی‌سیم می‌توانید گوشی‌هایی چون iPhone X، Galaxy S8, Galaxy S7، iPhone 8 Plus و… را شارژ کنید.

نام پاور بانک RAVPower RP-PB080
برند RAVPower | راو پاور
تعداد درگاه خروجی 2 عدد
ظرفیت 10400mAh
وزن 300 گرم
شدت جریان خروجی 2.4 آمپر
از کجا  بخریم: پاوربانک RAVPower RP-PB080 10400mAh Power Bank

 

 

13. پاور بانک Mophie powerstation XXL 20000

بهترین شارژر همراه 20000 میلی آمپر Mophie

پاور بانک Mophie powerstation XXL 20000

پاور بانک موفی یک پاوربانک 20 هزار قدرتمند است که اگر از دستگاه شخصیتان بسیار استفاده می‌کنید، این پاور بانک می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. این پاور بانک به گوشی هوشمند شما، 100 ساعت بیشتر باتری می‌دهد و به طور همزمان می‌توانید سه دستگاه را شارژ کنید. جنس ساخت این پاوربانک از آلومینیوم می‌باشد. موفی، یک برند قدرتمند آمریکایی است که محصولات این برند در بیش از 120 کشور در حال ارائه شدن می‌باشد.

نام پاور بانک Mophie powerstation XXL 20000
برند موفی | Mophie
تعداد درگاه خروجی 3 عدد
ظرفیت 20000mAh
وزن 428 گرم
شدت جریان خروجی 2.1 آمپر

 

14. پاور بانک Xiaomi ZMI QB820 20000mAh Power Bank 

پاور بانک Xiaomi ZMI QB820 20000mAh Power Bank

سری برند‌های شیائومی جزو با کیفیت ترین و بهترین پاوربانک‌های موجود در بازار است، این پاوربانک به صورت همزمان، قادر به شارژ کردن دو دستگاه می‌باشد. جنس این پاوربانک از پلاستیک ABS می‌باشد. نوع باتری این دستگاه از جنس لیتیوم یونی بوده و همچنین این پاور بانک از تکنولوژی QC 3.0 پشتیبانی می‌کند که باعث شده، محصولات را بسیار سریع شارژ کند. یکی از سه USB های این پاوربانک از نوع تایپ C است. 

نام پاور بانک Xiaomi ZMI QB820 20000mAh Power Bank
برند شیاومی | Xiaomi
تعداد درگاه خروجی 3 عدد
ظرفیت 20000mAh
وزن 405 گرم
شدت جریان خروجی 2 آمپر و 1.5 آمپر
از کجا  بخریم: پاوربانک Xiaomi ZMI QB820 20000mAh Power Bank

 

 

15. پاور بانک Anker A1260 PowerCore II 20000 mAh Power Bank

پاوربانک Anker A1260 PowerCore II 20000 mAh Power Bank

پاوربانک مدل Anker A1260 PowerCore II از ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت برخوردار است که اگر چندین دستگاه را می‌خواهید شارژ کنید و یا به سفر زیاد می‌روید، این پاوربانک مناسب شما است. چیپست ساخت این پاورباک نیز آمریکایی می‌باشد. این پاوربانک نیز از قابلیت شارژ سریع برخوردار است. این پاور بانک مانند بقیه‌ی مدل‌های برند انکر از فناوری Power IQ برخوردار می‌باشد که در سریعتر شارژ کردن پاوربانک کمک بسزایی می‌کند.

بهترین هندزفری بلوتوثی 2019 کدامند؟
مشاهده کنید!
نام پاور بانک Anker A1260 PowerCore II 20000 mAh Power Bank
برند انکر | Anker
تعداد درگاه خروجی 2 عدد
ظرفیت 20000mAh
وزن 369 گرم
شدت جریان خروجی 1.5 آمپر 2.0 آمپر 2.4 آمپر
از کجا  بخریم: پاوربانک Test

 

 

 

16. پاور بانک Energizer ue20022 20000mAh Power Bank

پاوربانک Energizer UE10002 10000mAh Power Bank

پاور بانک Energizer ue20022 قابلیت شارژ سریع را برای شما فراهم می‌سازد. جنس بدنه‌ی این محصول از پلاستیک ABS است و قابلیت شارژ همزمان دو دستگاه را در خود دارد. ظرفیت این پاوربانک 20000 میلی‌آمپر ساعت می‌باشد و بدان معناست که گوشی هوشمند شما را بیشتر از 4 بار شارژ می‌کند. باتری این پاور بانک از نوع لیتیومی است و از قابلیت‌هایی چون شارژ ایمن (MultiProtect) مدیریت هوشمند پشتیبانی می‌کند.

نام پاور بانک Energizer ue20022
برند Energizer | انرجایزر
تعداد درگاه خروجی 2 عدد
ظرفیت 20000mAh
وزن 463 گرم
شدت جریان خروجی 2.4 آمپر
از کجا  بخریم: پاوربانک Energizer ue20022 20000mAh Power Bank

 

 

17. پاور بانک AUKEY PB-BY20 20100mAh

بهترین شارژر همراه آکی با ظرفیت 20100 میلی آمپر

پاور بانک AUKEY PB-BY20 20100mAh Power Bank

پاوربانک AUKEY PB-BY20 یکی از قدرتمندترین و بهترین پاوربانک‌هایی است که می‌توانید با ظرفیت 20100 تهیه کنید. تعداد پورت‌های این پاور بانک سه عدد می‌باشد که هر سه پورت آن از نوع تایپ C می‌باشد. این پاوربانک از طریق نشانگر LED، میزان شارژ باتری را به شما نشان می‌دهد. این پاوربانک از فناوری AiPower به منظور شارژ سریع تر نسبت به درگاه های USB معمول استفاده کرده است. اگر محدودیت قیمتی ندارید، این پاوربانک را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نام پاور بانک AUKEY PB-BY20 20100mAh
برند Aukey | آکی
تعداد درگاه خروجی 3 عدد
ظرفیت 20100mAh
وزن 350 گرم
شدت جریان خروجی 3 آمپر
از کجا  بخریم: پاوربانک AUKEY PB-BY20 20100mAh

 

 

18. پاور بانک Anker A1271 PowerCore 20100mAh Power Bank

پاور بانک Anker A1271 PowerCore 20100mAh Power Bank

پاور بانک انکر مدل A1271 PowerCore یکی از بهترین پاور بانک‌هایی است که در ظرفیت 20100 میلی آمپر ساعت ساخته شده است. این پاور بانک از تکنولوژی Power IQ برخوردار است که باعث شده دستگاه خود را نسبت به پاوربانک‌های دیگر سریع تر شارژ کنید. این پاور بانک 356 گرم وزن دارد. این پاور بانک باتوجه به ظرفیت 20 هزاری، تا چندین بار قادر به شارژ کردن دستگاه‌های خود هستند. این پاوربانک نیز از فناوری ولتاژ بوست (Voltage Boost) برای جلوگیری از کاهش میزان ولتاژ استفاده کرده است.

نام پاور بانک Anker A1271 PowerCore 20100mAh Power Bank
برند انکر | Anker
تعداد درگاه خروجی 2 عدد
ظرفیت 20100mAh
وزن 356 گرم
شدت جریان خروجی 2.4 آمپر
از کجا  بخریم: پاوربانک Anker A1271 PowerCore 20100mAh 

 

 

19. پاور بانک RAVpower RP-PB083 25000mAh Solar Power Bank

بهترین شارژر همراه خورشیدی با ظرفیت 25000 میلی آمپر

پاور بانک خورشیدی RAVpower RP-PB083 25000mAh Solar Power Bank

پاور بانک خورشیدی RAVpower RP-PB083 یک پاور بانک آمریکایی قدرتمند است که البته هزینه‌ی آن کمی بالا می‌باشد. این پاوربانک کاملا ضد آب و ضد ضربه می‌باشد و مناسب کوهنوردان و کسانی است که سفر زیاد می‌روند. این پاوربانک از طریق انرژی خورشیدی (سولار) شارژ می‌شود. شدت جریان خروجی این پاوربانک 3 آمپر می‌باشد که امکان شارژ سریع را برای شما مهیا می‌کند. از خصوصیات دیگر آن میتوان به چراغ قوه‌ی آن توجه نمود. 

نام پاور بانک RAVpower RP-PB083 25000mAh Solar
برند RAVPower | راو پاور
تعداد درگاه خروجی 3 عدد
ظرفیت 25000mAh
وزن 549 گرم
شدت جریان خروجی 3 آمپر
از کجا  بخریم: پاوربانک RAVpower RP-PB083 25000mAh Solar

 

 

20. پاور بانک Anker A1372 PowerCore Plus 26800mAh Power Bank

بهترین شارژر همراه انکر با ظرفیت 26800 میلی آمپر

پاور بانک Anker A1372 PowerCore Plus 26800mAh Power Bank

برند انکر یکی از معروف ترین و با کیفیت ترین برند‌ها در زمینه‌ی تولید پاور بانک می‌باشد. ظرفیت این پاوربانک 26800 میلی آمپر ساعت می‌باشد و وزن آن 590 گرم می‌باشد. از مهمترین ویژگی‌های این پاور بانک می‌توان به قابلیت شارژ سریع آن اشاره نمود. این پاور بانک از فناوری پاور آی‌کیو (Power IQ) و ولتاژ بوست (Voltage Boost) استفاده می‌کند که این دو فناوری به سریع تر شارژ کردن پاوربانک کمک بسیار زیادی می‌کند. اگر محدودیت مالی ندارید، برند انکر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نام پاور بانک Anker A1372 PowerCore Plus 26800mAh Power Bank
برند انکر | Anker
تعداد درگاه خروجی 3 عدد
ظرفیت 26800mAh
وزن 590 گرم
شدت جریان خروجی 1.5 آمپر , 2.0 آمپر , 2.4 آمپر
از کجا  بخریم: پاوربانک RAVpower RP-PB083 25000mAh Solar

 

 

امیدواریم که این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته شده باشد. شما کدام یک از پاوربانک‌های معرفی شده را استفاده کرده‌اید؟ آیا از آن راضی هستید؟ اگر پاوربانک بهتری را می‌شناسید که در لیست بالا قرار ندارد با ما در در میان بگذارید.

بهترین مارک پاور بانک

 این روزها نام پاوربانک را زیاد می‌شنویم و با مدل‌های مختلفی از آن روبرو می‌شویم. شاید برای شما هم این سؤال پیش آمده که کدام پاور بانک ارزش خرید دارد؟ اصلاً پاوربانک به چه دردی می‌خورد و اینکه چه هزینه‌ای لازم است تا یک پاوربانک مناسب را خریداری کنیم. با ما همراه باشید تا ضمن معرفی فاکتورهای یک پاوربانک خوب، شما را با بهترین پاوربانک‌های بازار آشنا کنیم.

 ظرفیت و قابل‌حمل بودن
هنگامی‌که یک پاور بانک خریداری می‌کنیم، اولین موردی که برای بسیاری از کاربران اهمیت دارد؛ ظرفیت باتری مورد استفاده در آن است که برحسب میلی‌آمپر ساعت اندازه‌گیری می‌شود. هم‌چنین، از این واحد برای محاسبه ظرفیت باتری‌ گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌ها استفاده می‌شود و هنگامی‌که یک پاور بانک با ظرفیت 2000 میلی‌آمپر ساعت خریداری می‌کنید، در واقع این پاور بانک می‌تواند گوشی‌هوشمند شما را با ظرفیت 2000 میلی‌آمپر تا یک‌بار به‌طور کامل شارژ نماید. با این‌حال، به دلیل از دست‌رفتن بخشی از انرژی باتری به دلیل مقاومت مدار، کیفیت سلول‌های باتری و ... این موضوع چندان به واقعیت مبدل نمی‌شود.

به همین جهت، توصیه می‌شود که همواره، یک پاور بانک با ظرفیت بیشتری در مقایسه با ظرفیت باتری گوشی‌هوشمند یا تبلت خود خریداری نمایید. برای مثال، در صورتی‌که ظرفیت باتری گوشی‌هوشمند شما 3000 میلی‌آمپر ساعت است؛ توصیه می‌شود که یک پاور بانک با حداقل ظرفیت 3500 میلی‌آمپر ساعت خریداری نمایید تا بتوانید حداقل یک بار به طور کامل، گوشی خود را شارژ کنید.

در صورتی‌که برای مدت طولانی به پریز برق دسترسی ندارید و به طور مداوم در حال مسافرت هستید، خرید یک پاور بانک با ظرفیت بالا توصیه می‌شود (البته در صورتی‌که بتوانید هزینه خرید آن‌را پرداخت نمایید). با این‌حال، باید مدنظر داشته باشید که خرید یک پاور بانک با ظرفیت بالا، بدین معنی خواهد بود که برای شارژ نمودن کامل ظرفیت باتری داخلی پاور بانک، مدت زمان نسبتاً زیادی لازم است. جدا از این موضوع، هنگامی‌که یک پاور بانک با ظرفیت بالاتر انتخاب می‌کنید، باید مدنظر داشته باشید که این موضوع به معنای افزایش اندازه، بالا رفتن وزن و قیمت آن خواهد بود.

هم‌چنین، در برخی از پاور بانک‌ها این امکان فراهم شده است تا باتری داخلی آن‌ها، هنگامی‌که در حال استفاده از این پاور بانک‌ها هستید؛ مجدداً شارژ شود. با این‌حال، این روش را چندان توصیه نمی‌کنیم زیرا بر روی طول عمر باتری داخل پاور بانک تاثیر منفی خواهد گذاشت.

جریان‌ ورودی
جریان ورودی در بیشتر گوشی‌های هوشمند قدیمی به 1 آمپر محدود شده است و در گوشی‌های هوشمند جدیدتر، جریان ورودی به حدود 2 آمپر رسیده است. به همین جهت، پیش از خرید یک پاور بانک برای گوشی‌هوشمند یا تبلت خود، نگاهی به مشخصات گوشی و شارژر آن بیاندازید.

در صورتی‌که برایتان امکان‌پذیر است، یک پاور بانک با دو درگاه یواس‌بی با خروجی 1 آمپر و 2 آمپر خریداری نمایید. به یاد داشته باشید که جریان خروجی از یک پاور بانک، از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین جهت، همواره این فاکتور را در هنگام خرید یک پاور بانک برای تبلت یا گوشی‌هوشمند خود، مدنظر قرار دهید.

 تعداد پورت‌ها
بسیاری از پاور بانک‌های جدید، با کابل یواس‌بی همراه شده است و به همین جهت، هنگامی‌که کابل یواس‌بی شارژر خود را فراموش می‌کنید؛ نباید چندان نگران باشید. هم‌چنین، در تعدادی از پاور بانک‌ها درگاه لایتنینگ تعبیه شده است و این موضوع به معنای قیمت بالاتر آن‌ خواهد بود.

در کنار این موضوع به این فاکتور توجه داشته باشید که درگاه اضافی بر روی جریان خروجی پاور بانک تاثیرگذار است. برای مثال، زمانی‌که یک پاور بانک با دو درگاه 2 آمپری انتخاب می‌کنید؛ جریان خروجی در صورت اتصال یک دستگاه به دو آمپر می‌رسد و در صورت استفاده از دو درگاه، ممکن است جریان خروجی به هر دستگاه به 1.5 آمپر محدود شود. البته پاور بانک‌هایی نیز وجود دارد که مجموع جریان خروجی از آن‌ها به 4 آمپر می‌رسد اما قیمت بسیار بالایی خواهند داشت.

کیفیت را فدای قیمت نکنید!
باتری‌ها می‌توانند منفجر شوند و یکی از عواملی که می‌تواند از این موضوع جلوگیری نماید، انتخاب یک پاور بانک از یک برند معتبر است. علاوه‌براین، پاور بانکی را خریداری نمایید که در برابر اتصال کوتاه و افزایش دما، سیستم حفاظتی داشته باشد.

 اکنون به سراغ معرفی بهترین پاوربانک‌های بازار بر اساس افزایش ظرفیت و قیمت می‌رویم:
 

 Xiaomi Mi 5000mAh
پاوربانک شیائومی می 5000

قیمت: حدود 60 هزار تومان (خرید از  جانبی)

این پاور بانک از یک باتری لیتیوم پلیمری استفاده می‌کند. بدنه آن از جنس آلومینیوم بوده و ضخامتش  9.9 میلی‌متر است. با توجه به ظرفیت باتری مورد استفاده در آن، می‌توانید آیفون 6 خود را با اتصال به تک پورت این پاور بانک تا 1.8 بار و گوشی ردمی نوت 4 را تا 1 بار به طور کامل شارژ نمایید. این پاوربانک دارای 9 لایه‌ی محافظتی می‌باشد که از جمله آن می‌توان به مقاومت در برابر افزایش بیش از اندازه دما و اتصال کوتاه اشاره کرد. هم‌چنین، قابلیتی برای آن در نظر گرفته شده است که می‌تواند اتصال و عدم اتصال درست گوشی‌هوشمند شما را به این پاور بانک تشخیص دهد.

در نهایت، می‌توان گفت که جریان ورودی و خروجی در این پاور بانک به ترتیب 2000 میلی‌آمپر و 2100 میلی‌آمپر بوده و برای شارژ کامل آن با استفاده از یک کابل استاندارد، حدود 2.5 ساعت زمان لازم است. دقت کنید که نمونه‌های غیراصل از پاوربانک‌های شیائومی در بازار فراوان است و در هنگام خرید باید به این موضوع توجه کنید. لازم به ذکر است که تمام پاوربانک‌های شیائومی دارای یک برچسب روی خود هستند که با وارد کردن کد آن در وبسایت شیائومی می‌توانید از اصل بودن آن مطمئن شوید.


 

Xiaomi Mi v2 10000mAh
پاوربانک شیائومی می 10000 نسخه 2

قیمت: حدود 95 هزار تومان (خرید از جانبی)

این پاوربانک ساخت شیائومی دارای ظرفیت 10000 میلی‌آمپرساعت بوده و تنها 14 میلی‌متر ضخامت دارد. باتری آن از نوع لیتیوم‌پلیمری است که می‌توانید با آن iPhone 6 را تا 3.7 بار شارژ کنید. جنس آن آلومینیومی بوده و  در برابر  خط‌و‌خش و رنگ‌پریدگی مقاوم است. این پاوربانک با ضخامت 14 میلی‌متری و وزن 228 گرم بسیار سبک و خوش‌دست است. این پاوربانک قابلیت شارژ ورودی و خروجی سریع را دارد و در مدت حدود 4 ساعت کاملاً شارژ می‌شود. این پاوربانک دارای سیستم تشخیص هوشمند ولتاژ خروجی (FitCharge) و سیستم حفاظت 9 لایه‌ی شیائومی از جمله محافظت در برابر افزایش دما، ولتاژ شدید، اتصال کوتاه و غیره است.


 

Energizer UE10015CQ 10000mAh
پاوربانک انرجایزر 10000 میلی آمپر ساعت

قیمت: حدود 135هزار تومان (خرید از جانبی)

پاوربانک مذکور ساخت شرکت انرجایزر دارای ظرفیت 10000 میلی‌آمپرساعت بوده و باتری آن از نوع لیتیوم‌پلیمری است. این پاوربانک دارای دو خروجی جهت شارژ همزمان دو دستگاه است. یکی از این خروجی دارای تکنولوژی Qualcomm Quick Charge 3 است که می‌تواند گوشی یا تبلت‌های پشتیبانی کننده از این تکنولوژی را با سرعت بسیار بالایی شارژ کند. همچنین این پاوربانک دارای دو ورودی microUSB و USB-TypeC جهت راحتی بیشتر است. در صورت استفاده از شارژر قدرتمند با استفاده از ورودی USB-C این پاوربانک با سرعت بسیار بیشتری شارژ خواهد شد. این پاوربانک در برابر ضربه و فشار تست شده‌است و دارای تکنولوژی PowerSafe جهت محافظت در برابر اتصال کوتاه و شارژ بیش از حد گوشی شما است. وزن این پاوربانک 225 گرم بوده و همراه آن کابل میکرو USB و USB-C نیز عرضه می‌گردد. ابعاد آن نیز 13.5x7x1.3 سانتی‌متر است.


 

Romoss Sense 15 15000mAh
پاوربانک روموس سنس 15

قیمت: حدود 135 هزار تومان (خرید از جانبی)

اگر به دنبال پاوربانکی با ظرفیت بالا و در حین حال سبک هستید Romoss sence 15 انتخاب مناسبی است. این پاوربانک با ظرفیت اسمی 15,000mAh از جنس پلاستیک سخت و دارای 302 گرم وزن بوده و ابعاد آن 21.5 × 65 × 139 میلی‌متر است. در این پاوربانک دو درگاه خروجی تعبیه شده که یکی دارای شدت جریان 1 آمپر و دیگری دارای شدت جریان 2.1 آمپر است. جریان ورودی به این پاوربانک نیز 2.1 آمپر است که باعث می‌شود با سرعت نسبتاً بیشتری شارژ شود. این پاوربانک همچنین در برابر شارژ بیش از حد گوشی و دستگاه شما نیز محافظت شده است. باتری پاوربانک از نوع لیتیوم پلیمری بوده و نشانگر LED موجود در آن وضعیت شارژ را نشان می‌دهد.


 

Energizer UE15002CQ 15000mAh
پاوربانک انرجایزر 15000 میلی آمپر  ساعت

قیمت: حدود 165هزار تومان (خرید از جانبی)

این پاوربانک ساخت شرکت انرجایزر دارای باتری از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت اسمی 15,000mAh است و 340 گرم وزن دارد. ابعاد آن نیز 18 × 70 × 135 میلی‌متر  است. این پاوربانک دارای دو خروجی است که یکی از آن‌ها دارای تکنولوژی Quick charge 3 شرکت کوالکام است که گوشی‌های پشتیبانی شونده را با سرعت بسیار بالایی شارژ می‌کند. همچنین این پاوربانک دارای دو سوکت ورودی microUSB و USB-C است و در صورت استفاده از ورودی دوم و شارژر قدرتمند با سرعت بسیار بالایی می‌توانید پاوربانک را کاملاً شارژ نمایید. از دیگر ویژگی‌های این پاوربانک می‌توان به نشانگر LED و تکنولوژی MultiProtect جهت شارژ هوشمند دستگاه شما اشاره کرد. همچنین مدارهایی که در ساخت پاوربانک  UE15002CQ استفاده شده‌اند، کاملاً ایمن‌شده هستند و در هنگام شارژ اتفاقاتی مانند شارژ بیش‌ازحد، اتصال کوتاه یا افزایش ناگهانی ولتاژ و جریان نخواهد افتاد.


RAVPower RP-PB19 16750mAh 
پاوربانک راوپاور 16750 میلی آمپر ساعت

قیمت: حدود 130 هزار تومان (خرید از جانبی)

پاوربانک RP-PB19 ساخت شرکت راوپاور با ظرفیت 16,750mAh دارای 310 گرم وزن و ابعاد 21.84 × 81.28 × 127 میلی‌متر است. این پاوربانک دارای دو پورت خروجی با شدت جریان 2.1 و 2.4 آمپر مجهز به تکنولوژی iSmart 2.0 جهت تشخیص دستگاه‌های وصل شده و کنترل هوشمند خروجی جریان است. با استفاده از این پاوربانک می‌توانید برای مثال گوشی گلکسی اس8 را بیش از 4 بار شارژ کنید. خود این پاوربانک نیز با سرعت بالایی شارژ شده و در صورت استفاده از شارژر مناسب در مدت حدود 8 ساعت کاملاً شارژ خواهد شد. مدار‌های این پاوربانک نیز در برابر اتصال کوتاه و افزایش بیش از حد جریان محافظت شده‌اند. همچنین این پاوربانک دارای یک چراغ قوه جهت استفاده در مواقع گوناگون همچون قطعی برق منزل است.


 

Xiaomi Mi Power Bank 2 20000mAh
پاوربانک شیائومی 20000 میلی آمپر ساعت

قیمت: حدود 165 هزارتومان (خرید از جانبی)

 در این پاوربانک ساخت شیائومی یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعت بکار رفته و ابعاد آن 23.9 × 67.6 × 135.5 میلی‌متر با 326 گرم وزن است. این پاوربانک دارای دو خروجی است و از تکونولوژی Quick Charge 3 شرکت کوالکام نیز بهره می‌برد. پاوربانک Mi Power Bank 2 دارای سیستم تشخیص شدت‌جریان مناسب دستگاه با نام Fit Charging است. این سیستم با توجه به نوع دستگاهی که وصل می‌شود، شدت‌جریان مناسب را به آن تخصیص می‌دهد.  همچنین خود این پاوربانک نیز با سرعت بالایی شارژ شده و دارای سیستم حفاظت چندلایه‌ی MultiProtect جهت جلوگیری از اتصال کوتاه، افزایش بیش از حد دما و جریان است.


 

Energizer UE20001QC 20000mAh
پاوربانک انرجایزر 20000 میلی آمپر ساعت

قیمت: حدود 175 هزار تومان (خرید از جانبی)

این پاوربانک ساخت شرکت انرجایزر دارای ظرفیت 20000 میلی‌آمپرساعت بوده و باتری آن از نوع لیتیوم‌پلیمری است. این پاوربانک دارای سه خروجی جهت شارژ همزمان دو دستگاه است. محصول انرجایزر دارای تکنولوژی Qualcomm Quick Charge 3 است که می‌تواند گوشی یا تبلت‌های پشتیبانی‌کننده از این تکنولوژی را با سرعت بسیار بالایی شارژ کند. همچنین یک کابل با قابلیت اتصال به بدنه نیز همراه آن عرضه شده است. وزن این پاوربانک 440 گرم بوده و  ابعاد آن نیز 26 × 76 × 147 میلی‌متر است. این پاوربانک همچنین دارای تکنولوژی Fast Charge برای شارژ سریعتر خود و گوشی و تکنولوژی Multi protect برای محافظت در برابر اتصال کوتاه و شارژ بیش از حد و غیره است.


RAVPower RP-PB058 26800mAh  
پاوربانک راوپاور 26800 میلی آمپر ساعت

قیمت: حدود 350 هزار تومان (خرید از جانبی)

پاوربانک RP-PB058 ساخت شرکت راوپاور با ظرفیت عظیم 16,750mAh، دارای 456 گرم وزن و ابعاد 172 × 32 × 22 میلی‌متر است. این پاوربانک دارای سه پورت خروجی مجهز به تکنولوژی iSmart 2.0 جهت تشخیص دستگاه‌های وصل شده و کنترل هوشمند خروجی جریان است. یکی از این پورت‌ها از نوع USB-C است که می‌توان از آن برای ورودی نیز استفاده کرد. در صورت استفاده از یک شارژر مناسب و ورودی USB-C می‌توانید این باتری عظیم را در مدت حدود 5 ساعت کاملاً شارژ کنید. با استفاده از این باتری می‌توانید برای مثال یک آیفون 7 را نزدیک به 10 بار شارژ کنید. مدار‌های این پاوربانک در برابر اتصال کوتاه و افزایش بیش از حد جریان محافظت شده‌اند. این پاوربانک مجهز به تکنولوژی Power Delivery است که از یک پروتکل شارژر بسیار سریع برای شارژ دستگاه‌ها استفاده می‌کند. با این پاوربانک حتی می‌توانید لپ‌تاپ‌های مجهز به USB-C یا یک نینتندو سوییچ را حتی در حال بازی شارژ کنید.


Anker PowerCore 26800-A1277
پاوربانک انکر 26800 میلی آمپر ساعت

قیمت: حدود 400 هزار تومان (خرید از جانبی)

پاور بانک PowerCore 26800 با ظرفیت 26,800mAh ساخت شرکت انکر است. این پاوربانک دارای سه پورت خروجی است که امکان شارژ همزمان سه دستگاه را به شما می‌دهد.این پاوربانک دارای تکنولوژی‌های‌ PowerIQ و Voltage Boost مختص انکر است. PowerIQ از شارژ هوشمند سریع وسایل شما اطمینان حاصل می‌کند و VoltageBoost نیز از کاهش سرعت شارژ به دلیل مقاومت کابل جلوگیری می‌کند. این پاوربانک از تکنولوژی Universal High-Speed Charging برای شارژ هرچه سریعتر دستگاه‌های شما استفاده می‌کند. در این پاوربانک به صورت اختصاصی از دو ورودی برق microUSB استفاده شده است تا  سرعت شارژ مجدد را دو برابر کند که با استفاده از هر دو پورت شارژ مجدد این پاوربانک 6 ساعت طول خواهد کشید. با این پاوربانک می‌توانید یک آیفون 6S را ده بار یا گلکسی S6 را هفت بار شارژ کنید. سیستم حفاظتی چند لایه‌ی این پاوربانک دارای حفاظت در برابر نوسان برق، اتصال کوتاه، افزایش حرارت و دیگر ویژگی‌های پیشرفته‌ی حفاظتی است که از شما و دستگاه‌تان محافظت می‌کند. این پاوربانک در برابر ضربه، لرزش و افزایش دما تست شده است. وزن این پاوربانک 356 گرم و ابعاد آن نیز 178x82x23 میلی‌متر است.


AUKEY PB-Y3 30000mAh
پاوربانک آکی 30000 میلی آمپر ساعت

قیمت: حدود 340 هزار تومان (خرید از جانبی)

این پاوربانک با ظرفیت 30,000mAh می‌تواند یک گوشی آیفون 6s را 12 بار شارژ نماید. وزن این پاوربانک 565 گرم و ابعاد آن 30 × 82 × 150 میلی‌متر است. این پاوربانک دارای سه پورت خروجی است که یکی از آن‌ها USB-C بوده و به عنوان ورودی نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. با استفاده همزمان از هر دو ورودی این پاوربانک می‌توانید آن را در مدت تنها 8 ساعت شارژ کنید. این پاوربانک دارای تکنولوژی Qualcomm Quick Charge 3.0 و AiPower است. تکنولوژی AiPower جهت تخصیص هوشمند بیشترین جریان ممکن برای شارژ دستگاه شما بکار می‌رود. چراغ LED این پاوربانک درون دکمه‌ی پاور آن تعبیه شده است که رنگ‌های مختلف آن نشانگر میزان شارژ باقی‌مانده است. همچنین این پاوربانک مجهز به یک چراغ قوه جهت استفاده در موارد گوناگون نیز است.

پاور بانک شیائومی

بهترین پاور بانک شیائومی

بهترین پاوربانک های 2017

قیمت پاور بانک شیائومی 10000

بهترین پاور بانک ۲۰۱۸